توت خشک

چگونه توت خشک قاهان را به صورت عمده خریداری کنیم؟

برای تهیه یک دسر و میان وعده مقوی توت خشک یکی از تنقلات و خشکباری بوده که با طعم بی نظیر خود لذت و فواید فراوانی را برای شما به همراه می‌آورد.

از دیرباز ایرانیان علاقه به خشکبار داشتند و ترکیبات آجیل در تمامی شهرها محبوب بود و حتی به کشورهای دیگر نیز راه پیدا کرد همچنین ترکیبات آجیل شامل توت خشک، گردو، مویز، انجیره و غیره با خواصی بسیار فراوان می‌باشد.

نعمات خداوند همواره شامل حال سر زمین ایران بوده و هست. از این رو میوه‌ها و مغزیجاتی که در ایران وجود دارد در فصل باروریشان مصرف نمی‌شود و بیش از نیاز مصرفی است ایرانیان از قدیم الیام یاد گرفتند تا میوه‌ها را خشک کنند و به صورت خشکبار در در فصل‌های متفاوت مصرف کنند. موادی مغذی که در خشکبار وجود دارد می‌تواند نیرو و انرژی بالایی به بدن انسان دهد و روح را التیام بخشد. با آراد برندینگ همراه باشید تا از این خواص آگاه شوید.

برخی از آجیل‌ها به عنوان دارو مصرف می‌شوند، چرا که خواص بسیار بالایی دارند و می‌توانند برای تقویت سیستم ایمنی بدن مفید باشند. البته شرایط استفاده آنها در برهه‌های زمانی متفاوت است و طبق تجربه پیشینیان اصولی را باید برای مصرف آنها رعایت کرد.

تنوع غذایی در ایران بالاست و همچنین چاشنی‌های زیادی برای تغییرات و سلایق افراد در بازار موجود است. شما در نظر بگیرید که توت خشک در ساخت حلوا نیز کاربرد دارد و اسم آن را مردم محلی حلوای توت خشک نامیده اند که بسیار لذیذ و خوشمزه است.

قیمت توت خشک عمده

بهترین راه برای خرید و تهیه توت خشک به صورت عمده از طریق سایت‌های اینترنتی می‌باشد؛ چرا که این امر موجب حذف واسطه‌ها می‌گردد و به کاهش قیمت آن کمک می‌کند.

قیمت توت خشک به نسبت خواص و ویژگی‌هایی که داشته مناسب بوده و برای خشک کردن توت با روش‌های مختلفی انجام می‌شود؛ اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی قصد داریم تا روش‌های مدرن برای خشک کردن این میوه را شرح دهیم که با استفاده از فر و دستگاه میوه خشک کن صورت می‌گیرد.

توت خشک

خشک کردن توت به وسیله فر: در ابتدا باید فر را روی دمای 71 درجه تنظیم کرده و توت‌ها را داخل سینی فر بچینید سپس بعد از گذشت 2 ساعت سینی را بچرخانید و هنگامی که هنوز توت‌ها به صورت کامل خشک نشده‌اند اقدام به در آوردن آنها از فر کنید.

پس از این که توت‌ها را از فر خارج کردید باید حدود 4 تا 5 روز آنها را داخل ظرفی در باز قرار دهید تا رطوبت باقی مانده در توتها تبخیر شود. توجه داشته باشید که در طی این چند روز باید ظرف را تکان دهید تا توت‌های زیرین نیز خشک شوند. پس از این که توت‌ها به خوبی خشک شدند می‌توانید آنها را داخل ظروفی در بسته قرار دهید و از آنها نگهداری کنید.

جهت حفظ ظاهر و عدم تغییر رنگ توت‌ها می‌توان آنها را قبل از خشک کردن داخل آب و آبلیمو به مدت 10 دقیقه قرار داد.

خشک کردن توت توسط دستگاه میوه خشک کن: برای خشک شدن توت‌ها به این روش حدود 24 ساعت زمان لازم می‌باشد. برای این امر باید دستگاه را روی تنظیمات مربوط به خشک کردن میوه قرار دهید و حرارت را روی 57 درجه تنظیم کنید. سپس توت‌ها را داخل آن چیده و به آنها مهلت دهید تا به خوبی خشک شوند.

توت خشک قاهان

کاربردهای زیادی به توت خشک قاهان متعلق می‌باشد که می‌خواهیم آنها را برای شما را نام ببریم:

شما می‌توانید توت خشک را با خشکبارهای دیگر یا آجیل مخلوط کنید و از آن به عنوان پذیرایی استفاده کنید یا اگر می‌خواهید کنار چای خود قند مصرف نکنید توت بهترین گزینه برای مصرف و جایگزین کردن به جای قند می‌باشد.

توت خشک

شما هم با افراد دیابتی روبرو می‌شوید به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به آنها توصیه کنید به جای قند توت خشک قاهان استفاده کنند؛ زیرا علاوه بر ویتامین‌هایی که دارند می‌توانند به راحتی قند را از برنامه غذایی خود و همراه چای حذف کنند که این می‌تواند بسیار در بهبود بیماری‌های آنها کمک کند؛ زیرا قند یکی از شیرینی‌های مضر برای افراد دیابتی می‌باشد که نیاز است آن را با یک خوردنی دیگر مانند توت جایگزین کنند.

توت دارای ویتامین‌هایی مانند آهن و کلسیم می‌باشد که می‌تواند برای بدن شما بسیار مفید باشد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که احساس می‌کنید دچار کم‌خونی شده‌اید یا آزمایش‌های شما نشان می‌دهد که کم‌خونی دارید توصیه می‌کنیم روزانه از توت خشک مصرف کنید تا کم کم به مرور زمان این کم خونی شما برطرف شود؛ زیرا توت یکی از خشکبارهایی است که منبع آهن می‌باشد و می‌تواند این مشکل شما را به راحتی حل کند.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*