لپ تاپ گیمینگ جی 6 گیگابایت

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت سری جی 6 با پردازنده نسل 13 اینتل و RTX 4060 معرفی شد

گیگابایت از سری لپ تاپ های گیمینگ سبک وزن سری جی 6 خود مجهز به پردازنده‌های جدید اینتل و کارت گرافیک RTX 4060 انویدیا رونمایی کرد.

پس از استقبال فراوانی که سال گذشته از لپ تاپ های گیمینگ سری 5 گیگابایت شد، این برند بار دیگر با نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ اقتصادی خود، موسوم به G6 به میدان بازگشته است. این سری لپ تاپ های جدید به تراشه نسل سیزدهم اینتل مجهز بوده و از کارت گرافیک های سری انویدیا RTX 4050 یا RTX 4060 بهره خواهند برد.

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ سری جی 6 گیگابایت

لپ تاپ Gigabyte

مجهزترین و گران‌ترین مدل از سری لپ تاپ های G6 گیگابایت از کارت گرافیک انویدیا جیفورس RTX 4060 بهره برده و به یک پردازنده نسل سیزدهم Core i7-13620H مجهز خواهد بود. این کارت گرافیک از 8 گیگابایت حافظه GDDR6 بهره برده و پردازنده آن قادر است به فرکانس حداکثر 4.9 گیگاهرتز برسد.

این لپ تاپ از یک صفحه نمایش 16 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس (WUXGA) با نرخ رفرش 165 هرتز و نسبت 16:10 بهره خواهد برد.

گیگابایت همچنین به‌منظور کنترل دمای دستگاه جدیدش از سیستم خنک‌کننده WINDFORCE و دو فن غول پیکر استفاده خواهد کرد. این دستگاه همچنین از رم دوکاناله DDR5-4800 بهره برده و از حافظه اس اس دی PCIe نسل چهارم استفاده می‌کند.

لپ تاپ جدید GIGABYTE همچنین با وزن 2.3 کیلوگرمی خود برای دستگاهی با این مشخصات فنی، بسیار سبک وزن به شمار می‌رود. این لپ تاپ همچنین از فناوری آپ اسکیلینگ DLSS 3 بهره‌مند است و قادر به ارتقای کیفیت گرافیکی محتوای پخش شده است.

علاوه بر این، نسل جدیدتر Wi-Fi 6E برای دستیابی به اتصال دائم بیسیم و درگاه اترنت RJ45 نیز از دیگر قابلیت‌های این لپ تاپ جذاب به شمار می‌روند.

کیبورد لپ تاپ جدید گیگابایت از بک لایت 15 رنگی بهره برده و مسافت پیمایش 2 میلیمتری را ارائه می‌کند. علاوه بر این، گیگابایت، محصول جدیدش را به گزینه‌های ارتباطی و اتصالاتی کاملی مجهز کرده و از این حیث محصول کاملی را رونمایی نموده است.

لپ تاپ گیمینگ جی 6 گیگابایت

از جمله این درگاه‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درگاه USB 2.0 نوع A
  • یک درگاه USB 3.2 نسل 1 نوع A
  • دو درگاه USB 3.2 نسل 2 نوع C

لپ تاپ گیمینگ سری جی 6 گیگابایت همچنین از درگاه HDMI با پشتیبانی از HDCP برای استفاده از نمایشگرهای خارجی بهره خواهد برد. علاوه بر این، جک دوگانه صوتی تعبیه شده در این دستگاه، قادر است هم برای اتصال هدفون و هم میکروفون مورد استفاده قرار گیرد.

این لپ تاپ جدید همچنین برای ارتقای حافظه داخلی از کارت‌خوان میکرو اس دی برخوردار است و دو اسپیکر 2 واتی به همراه پشتیبانی از میکروفون را ارائه خواهد داد. همچنین از جمله قابلیت‌های شبکه در این لپ تاپ می‌توان به یک گیگابایت LAN، وای فای 6E و بلوتوث 5.2 اشاره کرد.

نوت بوک Gigabyte

باتری این لپ تاپ نیز لیتیوم یونی بوده و ظرفیتی 54 واتی دارد. شارژ این باتری با توان 150 وات انجام می‌شود.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این لپ تاپ در اختیارمان نیست.

10 مطلب آخر نمایشگاه ایفا 2023

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*