لنوو اس 5 پرو

معرفی گوشی های لنوو اس 5 پرو و لنوو کی 5 پرو و دو ساعت هوشمند جدید Lenovo

گوشی های میان رده لنوو اس 5 پرو (Lenovo S5 Pro) و لنوو کی 5 پرو (Lenovo K5 Pro) با دوربین دوگانه، باتری خوب و بلندگوی استریو به همراه ساعت های هوشمند لنوو واچ اس (Lenovo Watch S) و لنوو واچ سی (Lenovo Watch C) معرفی شدند.

لنوو در روز 18 اکتبر 2018 (26 مهر 1397) از دو گوشی میان رده خود با نام‌های S5 Pro و K5 Pro با ویژگی‌های نسبتا مشابه رونمایی کرد. در هر دو گوشی لنوو اس 5 پرو و لنوو کی 5 پرو بر روی عکاسی، بلندگوهای استریو و باتری‌های بزرگ با شارژ سریع تمرکز شده است.

لنوو اس 5 پرو

لنوو اس 5 پرو (Lenovo S5 Pro) ویژگی‌های خوبی را با قیمت مناسب ارائه می‌کند. این گوشی دارای کیفیت ساخت بالا، بدنه‌ای فلزی، صفحه نمایش 6.2 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080p و یک ناچ در بالای نمایشگر است. S5 Pro از دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی با سنسور سونی و یک اسکنر سه بعدی مادون قرمز برای تشخیص چهره می‌برد. از این اسکنر، علاوه بر موضوع امنیت، برای ارتقای عکس‌های سلفی نیز استفاده می‌شود.

همچنین این مدل سه بعدی توانایی ایجاد افکت‌های نورپردازی استودیویی را دارد. سنسور این اسکنر از نوع IMX 476 با پیکسل‌های 1.0 میکرومتری است که برای بهبود عملکرد در شرایط نور کم استفاده می‌شود.

لنوو اس 5 پرو

در قاب پشتی گوشی لنوو اس 5 پرو ، یک ترکیب دوربین دوگانه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1.25 میکرومتر و دیافراگم f/1.8 و همچنین یک لنز 20 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم دو برابری و دیافراگم f/2.6 قرار گرفته است. دوربین اصلی این گوشی قادر به فیلمبرداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه خواهد بود، در حالی که دوربین جلو می‌تواند با کیفیت 1080p فیلمبرداری کند.

در قاب پشتی گوشی، سنسور اثر انگشت تعبیه شده که اگر تمایلی به استفاده از قابلیت تشخیص چهره ندارید، می‌توانید از آن استفاده کنید. لنوو S5 Pro از چیپست اسنپدراگون 636 نیرو می‌گیرد و در کنار آن، 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی تعبیه شده است. همچنین یک اسلات سیم کارت هیبریدی در گوشی قرار گرفته و شما می‌توانید از دو سیم کارت یا یک سیم کارت به همراه یک کارت حافظه جانبی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی استفاده کنید.لنوو اس 5 پرو

لنوو اس 5 پرو از سیستم عامل اندروید و رابط کاربری ZUI با قابلیت هوش مصنوعی و مولتی تسکینگ بهره می‌برد و باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی با شارژر 18 واتی در آن استفاده شده است. همچنین پورت شارژ گوشی نیز از نوع USB-C است.

گوشی لنوو اس 5 پرو هم‌اکنون در سایت چینی لنوو قابل پیش خرید است. این گوشی در تاریخ 23 اکتبر به صورت رسمی با قیمت 190 دلار برای مدل دارای حافظه داخلی 64 گیگابایت عرضه می‌شود. فعلا اطلاعی از قیمت مدل 128 گیگابایتی این گوشی در دست نیست.

لنوو کی 5 پرو

گوشی لنوو کی 5 پرو (Lenovo K5 Pro) جایگزین ارزان‌تری برای مدل S5 Pro است. این گوشی از صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1080p بدون ناچ برخوردار است و از چیپست اسنپدراگون 636 با رم 4 یا 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی استفاده می‌کند.

در قاب جلویی گوشی و در بالای صفحه نمایش، دوربین دوگانه 16 و 5 مگاپیکسلی قرار گرفته و در این مدل خبری از سنسور مادون قرمز و مدل سه بعدی نیست. دوربین اصلی سلفی 16 مگاپیکسل بوده و یک سنسور 5 مگاپیکسلی نیز به ثبت عکس های سلفی بهتر کمک می‌کند. در قاب پشتی گوشی نیز دوربین دوگانه 16 و 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و سیستم کاهش نویز برای بهتر شدن عکس‌ها در نور کم انجام وظیفه می‌کنند.

لنوو کی 5 پرو مانند S5 Pro دارای بلندگوهای استریو جانبی، پورت شارژ USB-C و همچنین جک هدفون 3.5 میلی‌متری است. این گوشی، باتری پرظرفیت‌تری نسبت به مدل سری S دارد و از باتری 4050 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی نسخه 3.0 بهره می‌برد.

لنوو کی 5 پرو

لنوو کی 5 پرو نیز مانند مدل دیگر در سایت چینی Lenovo پیش فروش می‌شود و عرضه رسمی گوشی از تاریخ 25 اکتبر 2018 با قیمت 145 دلار برای مدل پایه و 190 دلار برای مدل 128 گیگابایتی با رم 6 گیگابایت آغاز خواهد شد.

ساعت های هوشمند جدید لنوو

لنوو در کنار گوشی های جدید خود، دو ساعت هوشمند را نیز رونمایی کرد. لنوو واچ اس (Lenovo Watch S)، یک ساعت ترکیبی است که در تاریخ 30 اکتبر 2018 با قیمت 35 دلار عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند، ضد آب بوده و می‌توانید از آن در هنگام ورزش و خواب استفاده کرده و فعالیت‌های ورزشی خود را اندازه‌گیری و ثبت کنید.

ساعت لنوو واچ سی (Lenovo Watch C) نیز مخصوص کودکان طراحی شده است. این ساعت هوشمند از صفحه نمایش نسبتا بزرگ 1.3 اینچی AMOLED با استاندارد IPX7 برای محافظت در برابر آب بهره می‌برد. لنوو واچ سی به جی پی اس و دکمه SOS برای مواقع ضروری مجهز شده و در تاریخ 22 اکتبر 2018 با قیمت 58 دلار عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. رنگای خوشگلی داره

  2. ین برند های چینی از بغل هواوی همه دراومدن

  3. مجبرن اینجوری بازار گرمی کنن

  4. چ همه شکل هم شدن