هواوی ميت پد پرو

هواوی میت پد پرو گواهی TENAA را دریافت کرد

هواوی میت پد پرو برای اولین بار در رندرهایی که هفته پیش منتشر شده‌بود دیده‌شد. این تبلت که شباهت زیادی با آیپد پرو نیز دارد گواهی TENAA را دریافت کرده و ظاهرا قرار است به زودی روانه بازار شود.

تا کنون اخبار زیادی در مورد محصولات جدید هواوی منتشر شده؛ دیروز مشخصات کامل هواوی نوا 6 اعلام شد و درحال‌حاضر گفته می‌شود که هواوی میت پد پرو نیز در راه است.

تبلت هواوی از لحاظ ظاهری شباهت بسیاری به آیپد پرو دارد. دوربین پشتی دارای لنز دوگانه است و یک لنز هم روی نمایشگر به عنوان دوربین سلفی تعبیه شده. هواوی میت پد پرو حتی از لحاظ نام‌گذاری نیز شباهت عجیبی به محصول اپل دارد. با این‌همه ظاهرا به زودی این دستگاه در بازارها عرضه خواهد شد.

هواوی میت پد پروپس از اخذ گواهی 3C توسط میت پد پرو، اکنون TENAA دومین گواهی است که برای بازار چین دریافت می‌کند. هنوز رندرهای رسمی و مشخصات کامل این دستگاه فاش نشده است اما شایعات وجود دو مدل از این تبلت را اعلام کرده‌اند.

نسخه‌ی Wi-Fi با شماره مدل‌های MRX-W09 و MRX-W19 خواهد بود و نسخه‌ی 4G LTE با شماره مدل MRX-AL09 و MRX-AL19 طراحی شده است. ظاهرا این تبلت قرار نیست از اتصال فوق‌العاده سریع 5G پشیبانی کند.

مشخصات هواوی میت پد پرو (شایعات)

هواوی میت پد پروهمانند آن چیزی که رندرهای غیررسمی به ما نشان دادند، مشخصات فنی میت پرو نیز حاکی از تشابه آن با اپل آیپد پرو است. این تبلت صفحه کلیدی مغناطیسی به همراه یک قلم طراحی همانند محصول اپل خواهد داشت. از نظر طراحی، یک دوربین سلفی روی نمایش‌گر قرار گرفته و دوربین پشتی نیز دوگانه خواهد بود. با توجه به اینکه در عکس‌ها خبری  از اسکنر اثر انگشت نیست، احتمال می‌رود هواوی از یک حسگر در صفحه‌نمایش استفاده کند.

هواوی میت پد پرو باتری با ظرفیت بالایی خواهد داشت و فناوری شارژ سریع 40 واتی همانند میت 30، در این تبلت نیز پشتیبانی می‌شود. در گزارشات آمده که تبلت هواوی نمایشگری با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، تراشه کایرین 990 و حداکثر ظرفیت حافظه 8 گیگابایت خواهد داشت. احتمالا محصول جدید چینی‌ها در چهار رنگ سفید، مشکی، سبز و نارنجی در بازار عرضه ‌می‌شود.

تمامی موارد گفته‎‌شده مشخصات احتمالی از این دستگاه هستند و امیداوریم TENNA به زودی صفحه مشخصات به‌روز شده را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. در مورد تاریخ رونمایی، هواوی هنوز هیچ رویدادی را برنامه‌ریزی نکرده و زمان دقیقی مشخص نیست.