هواوی Smart Screen V75 Super

جایزه نوآوری فنی به تلویزیون mini LED پیشرفته هواوی Smart Screen V75 Super رسید

انجمن صنعت ویدیو الکترونیک چین جایزه نوآوری فنی را به تلویزیون mini LED پیشرفته هواوی Smart Screen V75 Super اعطا کرد.

هواوی در رویداد اخیر خود از دو تلویزیون جدید سری Smart Screen پرده برداشت که مدل V75 Super آن برای نخستین بار در رده محصولات هواوی از فناوری جدید mini LED بهره می‌برد. در همین راستا انجمن صنعت ویدیو الکترونیک چین در بررسی‎‌های تخصصی جدید خود جایزه ارزشمند نوآوری فنی را به تلویزیون پیشرفته هواوی Smart Screen V75 Super اعطا کرد.

کسب جایزه نوآوری فنی توسط هواوی Smart Screen V75 Super

هواوی طی سال گذشته با نوآوری و خلاقیت‌های زیادی به صنعت تلویزیون های هوشمند ورود پیدا کرده و توانسته به خوبی محصولاتی را برای پاسخ به نیازهای کاربران طراحی کند. رسانه‌های چینی اعلام کردند تلویزیون هوشمند و جدید هواوی به دلیل ارائه نوآور‌ی‌های چشمگیر در حوزه نمایشگرهای mini LED توانسته جایزه Technical Innovation Award را از سوی انجمن صنعت ویدیو الکترونیک چین در نمایشگاه UDE 2021 International Consumer Electronics از آن خود کند.

این انجمن اعلام کرد استفاده از بیش از 40 هزار mini LED در این تلویزیون که باعث بهبود چشمگیر کیفیت در نمایش محتوای ویدیویی شده است، دلیل اعطای جایزه نوآوری فنی به تلویزیون هواوی Smart Screen V75 Super محسوب می‌شود. همچنین میزان زاویه دید و راحتی استفاده از این تلویزیون جدید هواوی نیز نسبت به نمایشگرهای بر پایه LCD به میزان چشمگیری ارتقا پیدا کرده است. چنین نوآوری‌هایی باعث می‌شود تا کاربر حس تماشای یک محتوای واقعی‎ را تجربه کند.

همچنین تلویزیون‌ های mini LED نسبت به نمایشگرهای OLED باعث می‌شوند تا مهندسان و طراحان کنترل بیشتر و دقیق‌‎تری روی کنتراست ناحیه‎‌ای و قابلیت local dimming را به دست آوردند. این تلویزیون‎‌ها علاوه بر توانایی بیشتر در مدیریت مصرف انرژی باعث بهبود روشنایی صفحه و افزایش قابل توجه عمق مشکی تصویر خواهند شد.

مشخصات فنی تلویزیون هواوی اسمارت اسکرین وی ۷۵ سوپر

هواوی Smart Screen V75 Super

تلویزیون هواوی Smart Screen V75 Super به عنوان نخستین تلویزیون هوشمند هواوی بر پایه پنل mini LED محسوب می‌شود. این تلویزیون 75 اینچی از فضای رنگ DCI-P3 حدود 97 درصد پشتیبانی می‌کند و در طراحی آن از مجموع 46،080 عدد mini LED استفاده شده است.

هواوی اعلام کرد ابعاد هر یک از LEDهایی که در این تلویزیون استفاده شده 120 برابر از LEDهای معمولی کوچک‌تر است. از آنجایی که ابعاد این mini LEDها از سایر مدل‌های موجود در بازار نیز کوچکتر هستند، هواوی برای آنها نام Super mini LED را در نظر گرفته است. این mini LEDهای بسیار کوچک باعث نمایش تصاویر زنده‎‌تر و با جذابیت و دقت بسیار بالا خواهند شد.

این تلویزیون جدید هواوی از‎ قابلیت ارائه روشنایی زمینه بسیار بالا تا 3000 نیت نیز بهره می‌برد. ارائه استانداردهای HDR Vivid یکی دیگر از قابلیت‌های این تلویزیون محسوب می‌شود که با استفاده از فناوری کوانتوم دات، پوشش فضای رنگ فوق‌العاده‌ای را در این تلویزیون به وجود آورده است. نرخ به‌روزرسانی تصویر در این تلویزیون 120 هرتز اعلام شده که به کمک آن کاربران می‌توانند از این تلویزیون برای کارهای مختلفی چون بازی با کنسول‌های بازی نسل جدید استفاده کنند.

هواوی Smart Screen V75 Super

هواوی برای این تلویزیون یک دوربین 24 مگاپیکسلی را نیز با مکانیزیم متحرک در بالای پنل در نظر گرفته است که در زمان نیاز از محفظه خود خارج می‌شود تا کاربر بتواند از آن برای برقراری ارتباط تصویری با مخاطبان استفاده کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این تلویزیون همکاری با برند معتبر Devialet برای ساخت سیستم صوتی 20 پارچه این دستگاه محسوب می‌شود.

سیستم صوتی این تلویزیون دارای 6 خروجی بوده که در هر یک از دو سمت راست و چپ، 4 واحد برای صدای مرکز، 4 واحد برای صدای Surround و 6 واحد ساب ووفر را برای تجربه یک صدای بی‌نظیر بهره می‌برند. استفاده از سیستم عامل هارمونی 2.0 باعث شده تا کاربران تلویزیون هواوی Smart Screen V75 Super از یک مدیاسنتر عالی با تعداد زیادی از قابلیت‌های نرم افزار و بر پایه وب برخوردار شوند.