دستگاه سورتینگ

مراکز فروش دستگاه سورتینگ سیب زمینی دسته دوم در کجا قرار دارد؟

یکی از وسایل و ابزارهای مهم برای بسته‌بندی محصولات و خوراکی‌های مختلف دستگاه سورتینگ بوده که در صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار گرفته است.

امروزه بسیاری از کشاورزان و تولیدکنندگان محصول سیب زمینی برای عرضه بهتر محصولات خود در بازار از دستگاه‌های سورتینگ استفاده می‌کنند. با آراد برندینگ همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم. به دلیل قیمت بالای این نوع دستگاه، عده‌ای نیز اقدام به تهیه دستگاه سورتینگ دست دوم می‌نمایند.

اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که اهمیت دستگاه سورتینگ چیست و چه تأثیری بر کسب و کارها دارد؟ که برای پاسخ به این سوال ابتدا لازم است تا در خصوص این دستگاه‌ها و نحوه‌ی کاربردشان، به ویژه در حوزه محصولات کشاورزی، اطلاعاتی را ارائه نمائیم.

در ادامه این مقاله با ما همره باشید تا در خصوص دستگاه سورتینگ، انواع و قیمت آن اطلاعاتی را ارائه نمائیم و زمانی که به اهمیت استفاده از دستگاه سورتینگ و به طور ویژه در این مقاله، دستگاه سورتینگ سیبب زمینی پی بردید، در خواهید یافت که هر کشاورز یا تولیدکننده نیاز به تهیه این دستگاه، حتی از نوع دست دوم آن را دارد.

دستگاه سورتینگ

ما در این قسمت از مقاله برای این که با اطلاعات کامل نسبت به خرید این دستگاه‌ها اقدام نمائید، اطلاعات و نکات مهمی را که توجه به آن سبب می‌شود تا خرید بهتری تجربه نمائید، مطرح خواهیم کرد: هنگام خرید یک دستگاه سورتینگ خوب و باکیفیت، بهتر است با تحقیق در بازار به سراغ برندی بروید که در بین سایر برندها مطرح باشد و کاربران بسیاری آن را تأیید می‌نمایند. استفاده از یک دستگاه سورتینگ سیب زمینی از یک برند معروف و قابل اعتماد حتی با قیمت بالاتر نسبت به دستگاهی که نام آن کمتر شنیده شده و سابقه‌ای در بازار ندارد ولی با قیمت پایین‌تر، نه تنها مقرون به صرفه نیست، بلکه از دو جهت ممکن است به شما ضرر برساند.

یکی این که به دلیل قیمت بالای این نوع دستگاه‌ها، با خرید یک دستگاه سورتینگ سیب زمینی از یک برند نامطمئن و نامعتبر، در صورتی‌که کارایی لازم را برای شما نداشته باشد، هزینه‌ی پرداخت شده برای خرید دستگاه از یک طرف و هزینه‌ی استفاده از دستگاه و عدم نتیجه‌گیری از آن از طرف دیگر برای شما ضرر محسوب شده و خسارت قابل توجه و جبران‌ناپذیری دارد.

دستگاه سورتینگ سیب زمینی

با توجه به مصرف بالای سیب زمینی و استفاده از آن در صنایع تبدیلی کشاورزی و برای مثال در کارخانه‌های تولید و بسته‌بندی سیب‌زمینی تازه و یا تولید خلال یا چیپس سیب زمینی، اهمیت استفاده از دستگاه سورتینگ سیب زمینی بسیار بیشتر نمایان شده است.

سوالی که ممکن است برای عده‌ای مطرح شود این است که دستگاه سورت سیب زمینی چیست و چه کاربردی دارد؟

در ابتدا و همان‌طور که از نام این دستگاه مشخص است، کار آن سورت یعنی دسته‌بندی و درجه‌بندی است. در خصوص دستگاه سورتینگ سیب زمینی، عملکرد این دستگاه به این صورت است که با استفاده از این دستگاه، پس از آن که ناخالصی‌هایی مثل خاک از سیب زمینی گرفته و سیب‌زمینی‌ها شسته شد، با قرار دادن آن‌ها بر روی ریل دستگاه سورتینگ، به ترتیب و در طول مسیری که بر روی ریل دستگاه طی می‌کنند، جداسازی و دسته‌بندی می‌شوند.

دستگاه سورتینگ

این دستگاه‌ها به دو صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در بازار موجود می‌باشند، که در نوع نیمه اتوماتیک کار سورت محصول با دخالت نیروی انسانی صورت می‌گیرد ولی در نوع تمام اتوماتیک، نیازی به دخالت نیروی انسانی نمی‌باشد. دستگاه سورتینگ با جداسازی محصولات مرغوب از ضایعات آن، نقش بسیار خوبی در بسته‌بندی و عرضه نهایی محصول، به ویژه به هنگام صادرات آن دارد.

دستگاه سورتینگ دسته دوم

شما عزیزان می‌توانید برای این که اطلاعات بیشتری را نسبت به قیمت و انواع دستگاه سورتینگ دسته دوم مرکبات داشته باشید آن را در شیپور نیز مشاهده و مقایسه کنید.

در گذشته و به دلیل عدم آگاهی بسیاری از کشاورزان و تولیدکنندگان محصول سیب زمینی از اهمیت سورتینگ این محصول پیش از صادرات آن، ضررهای قابل توجهی را متحمل شدند. چرا که متاسفانه در مواردی پس از ارسال محصول به خارج از کشور و پس از دریافت در کشور مقصد، به دلیل وجود ضایعات در محصول ارسال شده و عدم رعایت استاندار سورتینگ در بسته‌بندی محصول، این محصولات که با هزینه‌های بسیار تولید، بسته‌بندی و صادر شده بودند، به کشور برگردانده می‌شدند.

دستگاه سورتینگ

یک‌سری از این دستگاه‌ها که امروزه بسیار کاربرد فراوانی را در سته بندی دارد نوع نواری آن می‌باشد که بسیار مناسب برای انواع میوه‌ها همچون: سیب، لیمو، نارنگی و دیگر مرکبات است که دارای ریل‌هایی به هم پیوسته می‌باشد که میوه به طور منظم پشت سر هم در حرکت در می‌آیند به گونه ای که از کناره‌ها با فاصله دارند این تفکیک و جداسازی معمولا در این دستگاه در 3 الی 4 نوبت انجام می‌پذیرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*