مرکز گوجه فرنگی

بزرگترین مرکز گوجه فرنگی جنوب کجاست؟

گوجه فرنگی در چهار فصل نیز کشت می‌شود اما در برخی از فصل‌ها تولید این محصول در گلخانه‌‌ها رواج می‌یابد.

همان‌طور که می دانید در انتخاب کالای کشاورزی برای بازار هدف آیتم‌هایی مانند بذر گوجه مرغوب و مسافت بسیار مهم می‌باشد، چرا که هر چقدر مسافت کمتر باشد میزان خرابی گوجه فرنگی به شدت پائین خواهد آمد و از طرفی باید بذر مرغوب و مورد تائید بازار هدف را نیز شناسایی کرد.

از این رو ما عرضه کنندگان گوجه ایران توانسته‌ایم این دو مشکل را همزمان برطرف کرده و گامی مهم در صادرات این محصول به سلیقه و طبع مشتریان برداریم.

برای این که به این سوال پاسخ دهیم نظر شما را به نوع کشت گوجه فرنگی در ایران جلب می‌کنیم. آن‌گونه که شما می‌دانید گوجه اگر به صورت زمینی رشد کند عطر و بوی مورد نظر مصرف کنندگان را دارد، لذا ما در ایران توانسته‌ایم این مشکل را حل کرده و تعداد ماهای زیادی در سال از خرداد تا شهریور کشت گوجه زمینی آن هم به صورت عمده داشته باشیم.

این کار برای شما که در کشور دور هستید کمتر امکان پذیر است؛ چرا که هزینه‌های سفری که شما در این راه پرداخت می‌کنید از سود حاصل از معامله شما در بازار خودتان بیشتر است.

لذا برای حل این مشکل و سودآوری بالای شما می‌توانید به صورت اینترنتی در سایت آراد برندینگ با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا پس از شنیدین خواسته‌ها و دغدغه‌های شما بهترین راهکار پیش پای شما قرار گیرد.

شما در این راه با فروشندگان زیادی ارتباط می‌گیرید و بهترین سرویس را می‌خواهید و اگر زمانی به مشکل خوردید خدمات پس از فروش خوبی را می‌خواهید دریافت کنید چون فروش علاوه بر کسب سود یک تعهد است.

ما به تعهد و وظایف خود در برابر خریداران محترم صادارتی واقف هستیم و بر این باور هستیم زمانی که مشتری از خرید خود راضی باشد باعث سودآوری ما در آینده خواهد شد.

مرکز فروش گوجه فرنگی

یکی از آیتم‌های مورد بررسی در صادرات محصولات کشاورزی خصوصا گوجه فرنگی و بادمجان لامپی تنوع بذر می‌باشد. ما در ایران به دلیل کاشت بیش از بیست مورد بذر مورد علاقه مصرف کننده داخلی و خارجی یکی از پرتنوع‌ترین کاشت و برداشت گوجه فرنگی در دنیا محسوب می‌شویم، چون اقلیم‌های آب و هوایی متفاوتی برای کاشت و برداشت در فصول مختلف سال داریم.

از دیگر آیتم‌های مورد بررسی باید به فاصله شهر ایران تا کشور هدف اشاره نمود. برای روشن شدن این موضوع با ذکر یک مثال متوجه خواهید شد شیراز در جنوب کشور بزرگ ایران قرار گرفته است و بازار بزرگ دبی که به نام العویر معروف می‌باشد در جنوب ایران است. امیدوارم متوجه شده باشید وقتی قرار است برای دبی بار گوجه فرنگی ارسال شود قطعاً از شیراز که بسیار نزدیک به دبی می‌باشد.

مرکز گوجه فرنگی

یکی دیگر از مزایای این گوجه گلخانه ای سفتی بسیار زیاد به علت شکل بیضی‌گونه آن است و دارای گوشت زیاد نسبت به حجم آن می‌باشد و اگر به دنبال مرکز گوجه فرنگی هستید باید به میادین تره‌بار مراجعه کنید.

شما خریداران گرامی که به دنبال باکیفیت‌ترین و ارزان‌ترین گوجه فرنگی برای واردات به کشور خود هستید می‌خواهید گوجه فرنگی را بدون واسطه و از کشاورز خریداری کنید.

بذر 4129 گلخانه‌ای : این بذر در اصفهان و کرج بیشتر کشت می‌شود چون شهرک‌های صنعتی گلخانه‌ای فراوانی برای کشت این بذر در دو شهر ذکر شده در حال فعالیت هستند. محصول این بذر گوجه‌های بالای 220تا250 گرم را تولید کرده و گوشت سفت نسبت به حجم آن را دارد. آفت کم و بوی خاص آن از دیگر ویژگی‌هایی‌ست که می‌توان به آن اشاره نمود.

بذر 8320 زمینی : این بذر بیشترین کشت را در استان فارس دارد و به دلیل سایه زیاد روی محصول از آفتاب‌زدگی و خرابی در امان می‌باشد و چون در کشت زمینی بسیار پربار است یکی از گوجه‌های خوب صادراتی محسوب می‌شود.

گوجه فرنگی جنوب

ایران یکی از کشورهایی است فروش گوجه فرنگی جنوب گلخانه درجه یک عمده و مستقیم در کشور دارد که تولید و صادرات این محصول را در حجم‌های بسیار بالا انجام می‌دهد و می‌توان گفت به جرات یکی از بهترین تامین کننده‌های این محصول به شمار می‌رود.

فروش گوجه فرنگی بیشتر در میدان‌های تره بار صورت می‌گیرد و البته فروش این میوه محبوب به راحتی انجام می‌شود؛ زیرا کاربرد آن به شدت گسترده است. گوجه فرنگی علاوه بر کاربرد زیادی که در بخش غذایی دارد در سایر زمینه‌ها بالقوه در بخش درمانی نیز نقش ایفا می‌کند.

مرکز گوجه فرنگی

استفاده چشم‌گیری از گوجه فرنگی تقریبا در تمامی زمینه‌ها بالقوه در بخش غذایی باعث شده است که این محصول در تمامی فصل‌های سال کشت شود و این موضوع در جنوب کشور به نفع گوجه فرنگی جنوب تمام شده است، زیرا بیشتر استان‌های جنوب غرب و جنوب کشور دارای زمین‌های حاصل‌خیزی به علت نزدیکی خلیج فارس هستند که این موضوع در رشد و پرورش گوجه فرنگی و داشتن محصولی با کیفیت نقش موثری ایفا می‌کند و حتی می‌توان به جرات ذکر کرد که انتخاب زمین برای کشت گوجه فرنگی تاثیر بالایی در تولید آن دارد؛ زیرا این گیاه به شدت گیاه حساسی است و برای رشد آن باید مراقبه‌های ویژه‌ای صورت گیرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*