پیچ خودکار

پیچ خودکار بلند از بهترین گزینه‌ها برای چسباندن اجسام ضخیم به یکدیگر

مدل‌ها و اندازه‌های مختلی پیچ خودکار در بازار موجود می‌باشد که تولیدکنندگان این بخش با توجه به نیازهای مختلف در صنعت و مصارف خانگی اقدام به تولید این محصول نموده‌اند.

برای ساخت پیچ‌های با دوام و با کیفیت که طول عمر خوبی داشته باشند از جنس‌های فولادی استفاده می‌شود. پیچهای فولادی بسیار مقرون به صرفه نیز می‌باشند و با طول عمر بالایی که دارند کمتر تخریب دارند و نیاز به تعویض در آنها پایین می‌باشد.

مهم‌ترین نکته برای خرید پیچ خودکار واشردار فله شکل و فرم ظاهری آن می‌باشد که بسته به عملکرد و نوع آن مدل‌های مختلف شش گوشه یا آچاری، آلن و تنوع‌های غیره را شامل می‌شود. خرید آگاهانه یک مزیت است که در مصرف هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌نماید. این که قبل از خرید یه محصول آگاهی لازم را درباره آن داشته باشید شما را به سمت خرید هوشمندانه‌تر سوق می‌دهد. جهت خرید پیچ و مهره‌های خودکار و جعبه ابزار باید به شکل و سایز و نوع رزوه، گریل و نوع پوشش آن توجه نمود. برای خرید محصولات با کیفیت و اصل با نازل‌ترین قیمت و به صورت عمده از فروشگاه اینترنتی می‌توانید از سایت بزرگ آراد برندینگ دیدن نمایید و با پل ارتباطی مجموعه تماس برقرار نمایید. به این منظور وارد لینک شوید و با کامل کردن اطلاعات تکمیلی خود و قرار دادن شماره تماس معتبر این امکان فراهم می‌شود. مشاوران مجموعه در اسرع وقت با شما تماس برقرار نمایند و برای کسب اطلاع از محصول مورد نظر، شما را راهنمایی نمایند برای ارتباط مستقیم با مشاور فروش وارد لینک شوید.

پیچ خودکار بلند

یکی از انواع مختلف دنیای پیچ و مهره، پیچ خودکار واشردار بلند است که اولا نوع آن خودکار می‌باشد، یعنی نیازمند به مهره برای بسته شدن و سفت شدن ندارد. دوما واشری بر روی خود دارد که مقاومت را بالا می‌برد و از لرزش‌های زیادی جلوگیری می‌کند. این پیچ‌ها در داخل جعبه پلاستیکی پیچ در اندازه‌های مختلف از لحاظ طول و سطح مقطع وجود دارد و همچنین اندازه واشر نیز متفاوت می‌باشد. کاربردهای فراوان باعث شده است که جزو ضروریات صنعت قرار بگیرد و محصولی پر استفاده نیز به حساب آید. از جمله کاربرد و مصارف پیچ خودکار واشردار می‌توان به استفاده در صنایع چوب و صنعت مبلمان اشاره کرد که بسیار پر مصرف است و دلایل آن هم شامل اندازه‌های مختلف پیچ است که در سطح مقطع‌های مختلف است که دست نجار و نصاب را برای استفاده در هر چوب و اندازه‌ای باز گذاشته است و مورد دوم واشر تعبیه شده روی پیچ است که باعث شده پیچ به داخل چوب فرو نرود و در اصطلاح در جای خود هرز نچرخد و پوششی باشد که از نفوذ دیگر چیزها جلوگیری کند.

پیچ خودکار

کاربرد دیگر پیچ خودکار بلند در صنعت خودرو و مکانیکی‌ها می‌باشد که برای اتصال یک قطعه به بدنه مانند آژیر ماشین به بدنه و یا اتصال سپر بسیار مفید است که سرعت نصب را بالا برده و سفت و محکم دو قطعه یا محل را به هم می‌چسباند. روکشی از جنس گالوانیزه بر روی این پیچ‌ها قرار داده می‌شود که از زنگ‌زدگی و رطوبت جلوگیری نماید.

پیچ خودکار واشردار

پیچ چوب یا پیچ خودکار از فولاد آلیاژی در مدل‌های مختلف ساخته و پرداخته می‌شود. پیچ خودکار واشردار ریز، پیچ‌های رول پلاک‌دار، پیچ رزوه‌دار و غیره. پیچ‌های خودکار از دسته پیچ‌های بسیار کار راه انداز و مدلی است که بیشتر با آن سرو کار داشته یا نام آن را زیاد به گوش شنیده‌اید که برای نصب وسایل و قاب و تابلو روی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پیچ‌ها دارای رول پلاک با پوشش پلاستیکی در دور پیچ خودکار در هنگام نصب روی دیوار به سطح داخلی دیوار فرو رفته و رول پلاک آن در اینجا به فعالیت خود اقدام می‌کند و با ایجاد کشش در بافت دیوار به استحام و جای‌گیری خود ثبات می‌بخشد.

پیچ خودکار

برخی پیچ‌های خودکار دارای رزوه می‌باشند که می‌تواند پیچ رزوه دار کوچک باشد یا پیچ رزوه دار بزرگ. معمولا برای اجرای کارهای قوی که به پیچ خودکار واشردار احتیاج دارد از پیچ‌های قوی با جنس مرغوب ضد زنگ یا استیل مقاوم استفاده می‌شود. برای تولید و طراحی برخی پیچ‌ها از روکش زینک استفاده می‌شود این فرآیند علاوه بر زیبایی در ظاهر پیچ که به رنگ طلایی تبدیلش می‌کند از مقاومت خوبی برخوردار می‌شود. برای چرخاندن پیچ و محکم کردن آن از سری‌های پیچ به حالت چهار سر یا چهار سو، دو سر یا دو سو و مدل ستاره‌ای استفاده می‌شود. به همین منظور ابزاری تحت عنوان پیچ گوشتی‌های چند سر تولید شده است. در گذشته از پیچ‌های دو سو استفاده بیشتری صورت می‌گرفت، اما امروزه پیچ‌های چهارسو جای آن را به خود اختصاص داده و نمونه پیچ‌های ستاره‌ای بسیار محبوب‌تر هستند.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*