دوربین مداربسته پیچی

خرید دوربین مداربسته پیچی با کیفیت از فروشگاه‌های معتبر

یکی از انواع دوربین های مداربسته مدل پیچی آن می‌باشد. این مدل به راحتی در جاهای مختلف نصب شده و راه‌اندازی می‌شود.

باید به این نکته مهم اشاره کرد در صورتی که شما از شبکه بی سیم برای سیستم دوربین‌های خود استفاده می‌کنید باید کابل تغذیه برق را به روتر اتصال دهید. بنابراین شما باید حتما اطلاعاتی در مورد نحوه سیم کشی دوربین های مداربسته داشته باشید. پس از آن شما به یک سیم برق برای اجرای دوربین یا یک منبع تغذیه در نزدیکی دوربین نیاز دارید. برای راه‌اندازی دوربین‌های آنالوگ به دو سیم نیاز است که یکی از آنها برای انتقال تصویر به منبع ذخیره‌سازی و دیگری برای تامین برق سیستم شما استفاده می‌شود. می‌توانید از یک کابل کواکسیال هم استفاده کنید. 

سیم‌های کواکسیال سیم‌هایی هستند که در درون خود جریان برق را نیز انتقال می‌دهند و شما دیگر نیازی به سیم جداگانه برق ندارید. بیشتر در مواردی که دسترسی آسان به برق وجود ندارد از این نوع سیم‌ها استفاده می‌شود. اما بیشتر افرادی که در این زمینه اطلاعات زیادی دارند از سیم سیما استفاده می‌کنند. اما دوربین‌های آی پی برای انتقال تصویر از کابل‌های شبکه Cat 5 یا Cat 6 استفاده می‌کنند. هنگامی که می‌خواهید یک سیستم دوربین مداربسته حافظه‌دار جدید را سیم‌کشی کنید، باید توجه کنیم که در نزدیکی دستگاه دی وی آر یا همان منبع ذخیره‌سازی دسترسی به برق داشته و همچنین باید بدانید که از کابل مناسب برای این کار استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

دوربین مداربسته بیسیم

جالب است بدانید که بعضی از دوربین مداربسته چرخشی برای انتقال تصویر از امواج رادیویی و وای فای استفاده می‌کنند که به دوربین مداربسته وایرلس یا دوربین مدار بسته بیسیم معروفند و انتقال تصویر در آنها بدون دخالت سیم یا کابل می‌باشد.

دوربین مداربسته پیچی

پک دوربین مدار بسته بیسیم را از مراکز خاصی می‌توان خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. مزیت‌هایی که این نوع دوربین‌ها دارند عبارتند از: هزینه نصب آنها بسیار پایین می‌باشد. به اندازه 180 تا 360 درجه می‌توانند چرخش داشته باشند. دارای بلندگوی داخلی و میکروفون می‌باشند. به راحتی نصب و راه‌اندازی می‌شوند. سنسور حرکتی دارد و سوژه‌هایی که حرکت می‌کنند را تشخیص می‌دهد. کابل‌کشی در آن وجود ندارد. بسیاری از مردم برای برقراری امنیت خود به دنبال خرید دوربین مداربسته‌ای هستند که نصب راحتی داشته باشد و نیازی به سیم‌کشی نداشته باشد. با اندکی تحقیق درمی‌یابند که دوربین مداربسته بیسیم یا وای فای بهترین گزینه برای آنها می‌باشد. این دوربین‌ها را به دو دسته تقسیم می‌کنند:

نوع اول دوربین مداربسته‌ای است که نیازی به دستگاه مرکزی ندارد و بدون دستگاه مرکزی کار می‌کند و به کمک وای فای به وایرلس متصل می‌شوند و تصویرها را در کل شبکه پخش می‌نماید. نوع دوم دوربین مداربسته‌ای است که نیاز به اتصال به دستگاه مرکزی دارد و برای ذخیره‌سازی تصویر باید دستگاه مرکزی به صورت بی سیم اتصال یابد تا اطلاعات در هارد دیسکی که در دستگاه مرکزی بیسیم قرار دارد ذخیره شود.

دوربین مداربسته پیچی

در این مطلب به معرفی دوربین مدار بسته پیچی (دوربین مدار بسته مخفی شبیه پیچ) خواهیم پرداخت. امروزه با توجه به پیشرفت بشر در زمینه‌های مختلف و دستیابی به فناوری‌های گوناگون استفاده از ابزارآلات مختلف توسط بشر نیز دستخوش تغییر شده‌اند. در طول زمان همیشه گروه‌هایی به دنبال سوءاستفاده از افراد دیگر در زمینه‌های مختلف بوده‌اند. گروه‌هایی مانند سارقان وسایل ارزشمند همواره نیاز بوده تا چشمی از آنها مراقبت کند. به همین دلیل بشر پس از مدتی دست به اختراع دوربین مداربسته زد. بعد از اختراع دوربین های مداربسته سارقان تا حد زیادی از کار خود عقب‌نشینی کردند، اما بی‌کار ننشستند و همواره راه‌هایی برای دور زدن و تخریب کارایی این دوربین‌ها پیدا کردند. این چرخه پیشرفت تا حدی ادامه پیدا کرده که امروزه دوربین‌های بسیار کوچکی تولید شده است که به سختی می‌توان آنها را با چشم دید!

دوربین مداربسته پیچی

یکی از این دوربین مداربسته پیچی، محصولی است که به تازگی وارد بازار شده است و دقیقا شبیه یک پیچ می‌باشد و به همین دلیل به دوربین پیچی معروف شده است. این دوربین به دلیل این که در اندازه‌ی بسیار ریزی تولید شده است، می‌توان از آن در مکان‌های مختلف استفاده نمود. از جمله مکان‌هایی که می‌شود از این دوربین‌های کاربردی استفاده کرد می‌توان به آسانسور، درب ورودی منازل، مغازه‌های کوچک، داخل گاوصندوق‌ها و تمام جاهایی که فضای کمی وجود دارد یا دوربین باید کاملا از دید دیگران مخفی بماند، اشاره کرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*