جوجه یک روزه

فروش جوجه یک روزه زرد به تعداد و قیمت عمده

خرید و فروش جوجه و پرورش آن امروزه یکی از مشاغل پر درآمد بوده و معمولا نیز این پرنده زیبا را به صورت عمده به فروش می‌رسانند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که در حوزه نگهداری جوجه مرغ فعالیت می‌کنید و جوجه یک روزه دارید می‌توانید غذای آن را از فروشگاه‌ها و سایت‌های معتبر خرید کنید و دغدغه این را نداشته باشید که چگونه این غذا را برای جوجه‌های خود تهیه کنید.

در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با جوجه یک روزه صحبت کنیم که چگونه از آن نگهداری شود و در رابطه با غذای آن با شما صحبت کنیم. جوجه یک روزه بسیار ظریف و کوچک می‌باشد که باید در مراقبت و نگهداری آن بسیار تلاش کنید.

در نگهداری جوجه‌ها با سبد پلاستیکی حمل جوجه بار، باید آنها را در یک ناحیه بسیار گرم که لامپ‌های مصنوعی وجود دارد قرار دهیم و برای این که بدن آنها بتواند به خوبی رشد کند و بزرگ شود آراد برندینگ توصیه می‌کند که حتما از غذای سالم و مقوی به کار ببرید تا بتوانید یک جوجه خوب، پروا و بزرگی را تحویل بگیرید.

جوجه یک روزه

اگر بخواهیم جوجه مرغ و جوجه یک روزه بلدرچین را با یکدیگر مقایسه کنیم می‌توان گفت که جوجه‌های بلدرچین دارای جثه‌های ضعیف و کوچکتری می‌باشند. لذا تغذیه و نگهداری آنها بسیار حساس است. با توجه به این که تا سن 2 هفتگی بلدرچین‌ها رشد سریعی دارند در نتیجه در روزهای اولیه تولدشان نیاز به مراقبت شدید دارند.

اگر جوجه‌های بلدرچین بتوانند دو هفته اول تولدشان را پشت سر بگذارند تعداد تلفات و میزان بیماری آنها کمتر می‌شود.

غذای جوجه یک روزه

زمانی که جوجه دوران در تخم بودن خود را سپری کرد و بعد از این که این دوره و از دستگاه جوجه‌کشی رد شد و تخم را ترک کرد و به جوجه یک روزه تبدیل شد تا ۲۴ ساعت به غذایی مانند دانه و هیچ چیز دیگری برای خوردن نیاز ندارد و نباید شما به این جوجه‌های یک روزه به هیچ عنوان غذایی دهید؛ زیرا جوجه‌ها زمانی که در تخم هستند به اندازه کافی از زرده تخم به بدن آنها می‌رسد و دیگر به خوردن غذا نیازی ندارند و با خوردن آن ممکن است که به عفونت دچار شده و از بین برود. به همین دلیل توسعه می‌کنیم تا یک روز کامل به جوجه یک روزه غذا و دانه ندهید.

جوجه یک روزه

اما برای خرید جوجه یک روزه توجه کنید که او بتواند قوای اصلی خود را داشته باشد. شما می‌توانید آب و شکر به آن بدهید. برای این منظور می‌توانید آب و شکر را با هم ترکیب کنید و به جوجه بدهید تا بدن او بتواند قوی باشد، اما سعی کنید که غلظت این آب و شکر که به شکر بستگی دارد زیاد نباشد، زیرا شکر زیاد برای جوجه مفید نخواهد بود. پس در این باره دقت کنید تا جوجه‌های شما بتوانند سالم باشد و رشد خوبی داشته باشند.

یکی از نکات بسیار مهمی بود که باید در رابطه با تغذیه جوجه یک روزه به شما عزیزانی که در این حوزه فعالیت می‌کنید گفته می‌شد. پس سعی کنید به همان صورتی که گفته شد به آن عمل کنید تا جوجه شما آسیب جدی نبیند. زیرا جوجه در روز اول توان جنسی بالایی ندارد و هنوز به قدر کافی بزرگ و رشد نکرده است، پس مراقبت‌های لازم را انجام دهید.

جوجه یک روزه زرد

همان‌طور که می‌دانید مرغ‌ها یا خروس بزرگ مشاهده خواهید کرد در زمانی جوجه یک روزه خواهد بود که در رنگ‌های مختلف مانند زرد وجود خواهد داشت.

رنگ جوجه درسته که متنوع می‌باشد، ولی به طور کل هیچ فرقی از لحاظ گوشتی یا غیره نخواهد داشت. همچنین به دلیل وجود مواد غذایی که به جوجه خواهند داد خیلی زود رشد خواهد کرد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جوجه یک روزه

تنوع در سایز جوجه بسیار مختلف می‌باشد که بستگی به جنسیت جوجه یک روزه زرد دارد که شما می‌توانید نسبت به نیاز خود این جوجه را خریداری بفرمایید. در ضمن به این نکته هم توجه کنید که در زمان خرید علاوه بر قیمت این طیور حتما به سلامتی جوجه نیز توجه کامل شود.

آرام، تنبل، خسته و غیره نباشد می‌توان گفت این جوجه سالم است و مریض نخواهد بود تا شما بتوانید این طیور را خریداری کنید. هر کدام از جوجه‌های یک روزه دارای دسته‌بندی مختلف از رنگ و جنسیت می‌باشند که مواد غذایی آنها نیز فرق خواهد کرد.

افرادی که امروزه به شغل پرورش طیور مشغول هستند می‌توانند با خرید جوجه یک روزه از افراد که به دنبال تولید جوجه یک روزه از دستگاه جوجه‌کشی خواهند بود. به این شغل ادامه دهند. همچنین به خاطر این که امروزه استفاده از گوشت مرغ زیاد شده است تولید جوجه یک روزه بسیار زیاد خواهد بود.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*