بهترین لپ تاپ های زیر 1000 دلار بازار

بهترین لپ تاپ های زیر 1000 دلار بازار که می‌توانید همین حالا بخرید – آبان 1396

در این مقاله به معرفی بهترین لپ تاپ های زیر 1000 دلار بازار خواهیم پرداخت. آن‌ها از بین اولترابوک ها ، تبلت های هیبریدی ، لپ تاپ های گیمینگ ، مک بوک ها و غیره انتخاب شده‌اند.

لپ تاپ ها بر خلاف کامپیوترهای دسکتاپ سخت‌تر آپگرید می‌شوند. به همین خاطر است که شما باید پیش از خریداری، مدت زمان زیادی را به تحقیق در مورد آن‌ها بپردازید و سپس یک گزینه‌ی مناسب را انتخاب کنید. به طور کلی اگر بخواهید تا 1000 دلار برای خرید یک لپ تاپ هزینه کنید، می‌توانید محصولی همراه با قابلیت‌های عالی را خریداری کنید. از لپ تاپ‌های مهم بازار گرفته تا لپ تاپ های غیر ویندوزی، همگی در این رنج از قیمت وجود دارند.

ما لپ تاپ های مختلف موجود در بازار را بررسی کرده‌ایم و در بین آن‌ها بهترین لپ تاپ های زیر 1000 دلار که ارزش خرید بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند را برگزیده‌ایم که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم. لازم به ذکر است، به دلیل نوسان قیمت ارز در ایران از درج قیمت این محصولات به ریال معذوریم.

بهترین اولترابوک

دل ایکس پی اس 13

قیمت: 895 دلار

بهترین لپ تاپ های زیر 1000 دلار بازار

سال 2017 در شرف اتمام است و همچنان دل XPS 13 را باید بهترین اولترابوک ویندوزی بدانیم که می‌توانید خریداری کنید. دل مدل جدیدتر مجهز به پردازنده نسل هفتمی Intel‌ آن را نیز عرضه کرده است، اما برای خرید آن باید هزینه‌ای فراتر از 1000 دلار را انجام دهید. بنابراین ما به شما پیشنهاد می‌کنیم با خرید این مدل، ماباقی پول خود را ذخیره کنید.

مدل 2016 دل ایکس پی اس 13 مجهز به یک حافظه پرسرعت SSD با ظرفیت 256 گیگابایتی و یک پردازنده Intel Core i5 همراه با یک رم 8 گیگابایتی است. طراحی کلی این محصول کم حاشیه است تا نمایشگر 13 اینچی این محصول در بدنه‌ای هم اندازه با لپ تاپ های 11 اینچی بازار جای گیرد. علاوه بر این، لپ تاپ 13 اینچی دل دارای بهترین عمر باتری در بین رقبای خود است.

بهترین لپ تاپ 15 اینچی

لنوو یوگا 720 15 اینچی

قیمت: 935 دلار

بهترین لپ تاپ های زیر 1000 دلار بازار

اگر به دنبال یک لپ تاپ بزرگ هستید تا آن را بر روی میز دفتر کار خود قرار دهید و بدون مشکل از آن استفاده کنید، اما همچنان می‌خواهید قابلیت حمل و نقل آن برای شما آسوده باشد چه انتخابی پیش روی شماست؟ لنوو یوگا 720 گزینه‌ی خوبی است که می‌تواند هر دو این المان‌ها را با خود به همراه داشته باشد.

همراه با یک پردازنده‌ی Intel Core i7، رم 8 گیگابایتی و یک حافظه پرسرعت اس اس دی 256 گیگابایتی، این لپ تاپ متعهد می‌شود که همیشه سریع و بی‌نقص عمل کند. لنوو همچنین یک درگاه USB نوع C را نیز به این محصول افزوده تا از ضخامت کمی برخوردار باشد. از نظر شارژ باتری نیز این دیوایس می‌تواند تا حداکثر 8 ساعت دوام بیاورد، اما در آزمون‌هایی که ما انجام دادیم این عمر حتی به بیش از 8 ساعت نیز رسیده است.

درست نظیر دیگر محصولات خانواده یوگا لنوو، این محصول نیز حاوی یک نمایشگر با قابلیت تا به سمت بیرون است تا شما بتوانید به عنوان یک تبلت لمسی نیز از آن استفاده کنید. وزن این محصول نیز 2 کیلوگرم است که بی‌تردید برای یک لپ تاپ 15 اینچی نمی‌تواند نامناسب باشد.

توجه داشته باشید نسخه‌ی 13.3 اینچی یوگا 720 نیز عرضه شده است، اما ما خرید آن را در حال حاضر توصیه نمی‌کنیم. عمر باتری بیشتر و اسپیکرهای قدرتمندتر باعث می‌شوند ما مدل 15 اینچی لپ تاپ لنوو را به شما پیشنهاد کنیم.

بهترین کامپیوتر هیبریدی

ایسوس ترنسفورمر پرو تی 304

قیمت: 928 دلار

بهترین لپ تاپ های زیر 1000 دلار بازار

در دنیای کامپیوترهای هیبریدی یا همان 2 در 1، ایسوس ترنسفورمر پرو یکی از بهترین گزینه‌ها است. همراه با طراحی شیک و مشخصات بالا رده، سخت است که باور این که شما برای تصاحبش باید کمتر از 1000 دلار بپردازید.

با وزنی کمتر از 900 گرم و نمایشگر 12.6 اینچی با وضوح 2160×1440 پیکسل، این تبلت گزینه‌ی ایده آلی برای کاربرانی است که کامپیوترشان را مدام با خود حمل می‌کنند. بدنه‌ی آلومینیومی ترنسفورمر پرو تی 304 به شما احساس خوبی از داشتن یک محصول باکیفیت را القا می‌کند و شما می‌توانید از یک قلم هوشمند به منظور یادداشت برداری و حاشیه نویسی نیز همراه آن استفاده کنید. همچنین جنس کیبورد آن نیز فلزی است که احساس می‌شود از مقاومت بیشتری نسبت به کیبورد جدید مایکروسافت سرفیس پرو برخوردار است.

اگر مشخصات سخت افزاری نیز برای شما مهم است، خوشبختانه این کامپیوتر هیبریدی همراه با یک رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی پرسرعت اس اس دی 256 گیگابایتی و پردازنده Intel Core i7 می‌تواند یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 1000 دلار بازار هیبریدی‌ها به حساب آید.

تنها مشکل جدی ترنسفورمر پرو عمر باتری آن است. با هر بار شارژ می‌توانید 6 ساعت از این دیوایس استفاده کنید. هرچند بد نیست،‌ اما برای یک لپ تاپ هیبریدی سال 2017 عالی هم نیست.

بهترین لپ تاپ گیمینگ

ایسر اسپایر وی ایکس 15

قیمت: 999 دلار

بهترین لپ تاپ های زیر 1000 دلار بازار

یک لپ تاپ گیمینگ خوب زیر 1000 دلار، به معنای این است که شما باید با آن سازش کنید. و این سازش کردن معمولا مربوط به کارت گرافیک یا وضوح نمایشگر خواهد بود.

بهترین کارت گرافیکی که در حال حاضر شما می‌توانید با این هزینه داشته باشید انویدیا GeForce GTX 1050 Ti است. اگر به دنبال عملکرد عالی هستید، نباید به چیزی کمتر از این کارت گرافیک فکر کنید. برای نمایشگر نیز کاربران معمولا بین 2 پنل می‌توانند یک گزینه را انتخاب کنند. پنل‌های TN ارائه کننده زمان پاسخگویی سریع‌تری هستند و در مقابل پنل‌های IPS می‌توانند رنگ‌های بیشتری را پشتیبانی کرده و زوایای دید بهتری را (به خصوص همراه با تابش نور آفتاب) ارائه کنند. به اعتقاد ما IPS گزینه‌ی مناسب‌تری است. به همین خاطر است که ما لپ تاپ ایسر اسپایر وی ایکس 15 را می‌توانیم بهترین گزینه بدانیم.

ایسر اسپایر وی ایکس 15 از سخت افزار عالی شامل یک پردازنده Core i7، رم 16 گیگابایتی، حافظه پرسرعت اس اس دی 256 گیگابایتی و یک کارت گرافیک GeForce GTX 1050 Ti با حافظه اختصاصی 4 گیگابایتی VRAM بهره می‌برد.

بهترین جایگزین دسکتاپ

اچ پی ان وی 17

قیمت: 954 دلار

بهترین لپ تاپ های زیر 1000 دلار بازار

به دنبال جایگزینی دسکتاپ قدیمی‌تان با یک لپ تاپ جدید هستید؟ شما احتمالا هنوز هم می‌خواهید یک نمایشگر بزرگ را در اختیار داشته باشید و سخت افزاری قدرتمند نیز در اختیارتان باشد. اچ پی انوی 17 می‌تواند بهترین گزینه‌ای باشد تا شما دلتان برای کامپیوتر قدیمی‌تان تنگ نشود.

نمایشگر فول اچ دی بزرگ این لپ تاپ همچنین ارائه کننده قابلیت لمسی نیز هست، ولی قطعا استفاده‌ی زیادی از آن نخواهید داشت. اما آنچه که مهم است، یک نمایشگر از نوع IPS است که می‌تواند زوایای دید عریضی را به ارمغان بیاورد تا افراد کنار شما نیز بتوانند بازی شما را مشاهده کنند.

یک پردازنده Core i7، رم 16 گیگابایتی DDR4 و یک هارد 1 ترابایتی نیز می‌توانند نیازهای شما را برطرف کنند. در اینجا یک کارت گرافیک اختصاصی انویدیا GeForce 940MX‌ برای اجرای بازی‌ها با تنظیمات متوسط نیز وجود دارد. نکته جالب، مجهز بودن اچ پی انوی 17 به یک دی وی دی رایتر قدیمی است.

بهترین مک بوک

مک بوک ایر 13

قیمت: 979 دلار

بهترین لپ تاپ های زیر 1000 دلار بازار

با بودجه 1000 دلاری، شما می‌توانید ویندوز را کنار گذاشته و یک لپ تاپ اپلی خریداری کنید. مک بوک ایر 13 اینچی جدید اپل یک انتخاب ارزشمند است و شاید حتی بهتر از هر کامپیوتر ویندوزی دیگری باشد.

این لپ تاپ از یک پردازنده Core i5، رم 8 گیگابایتی و یک حافظه پرسرعت اس اس دی 128 گیگابایتی قدرت می‌گیرد و در راس بخش نرم افزاری آن نیز سیستن عامل مک او اس قرار دارد. این لپ تاپ با جدیدترین نسخه از این سیستم عامل نیز کار می‌کند و عمر باتری آن نیز بسیار مناسب است.

بهترین کروم بوک

گوگل پیکسل بوک

قیمت: 999 دلار

بهترین لپ تاپ های زیر 1000 دلار بازار

گوگل نیز با پیکسل بوک جدید خود به بازی لپ تاپ های بالارده وارد شد. البته هنوز خیلی زود است که بخواهیم با هرگونه مشکل قابل مواجهه با آن توسط این لپ تاپ صحبت کنیم، چرا که هنوز هیچ گزارش بدی توسط مشتریان اولیه آن منتشر نشده است.

پیکسل بوک موفق شده بازخورد خوبی را به دست آورد تا بدانیم با محصولی قابل احترام سر و کار داریم. یک نمایشگر 12 اینچی با نسبت 3:2 (در مقایسه با نمایشگرهای معمولی 16:9) و بدنه‌ای آلومینیومی باعث جذاب شدن لپ تاپ شده‌اند. به خاطر داشته باشید که شما حتی می‌توانید اپلیکیشن های اندرویدی را نیز با کروم بوک ها اجرا کنید.

اما عمر باتری پیکسل بوک چگونه است؟ بازخوردهایی که ما دریافت کردیم نشان می‌دهند که این محصول با هر بار شارژ بین 6 الی 8 ساعت عمر خواهد کرد. بی‌تردید این برای یک لپ تاپ بد نیست، اما ما از کروم بوک ها انتظار بیشتری داریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام من یه لپتاپ acer E1-510 در مهر 96 به قیمت 1200000تومن خریدم usb هاش خراب شد دادم گارانتی میگه دیگه تو بازار نیست قیمت روزشو چطور دربیارم؟
    شرکت گفته جاش لنووv110 میدم که الان قیمتش 3150000 تومنه و من باید بهشون یک میلیون مابه التفاوت بدم !!!! لطفا راهنماییم کنید بدونم الان قیمت لپتاپم چنده زمانم محدوده! از کمکتون ممنونم