نسخه 17 اینچی ارزانتر لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید پرو

نسخه 17 اینچی ارزانتر لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید پرو معرفی شد

ریزر با حضور در ایفا 2017 از یک مدل ارزانتر لپ تاپ 17 اینچی ریزر بلید پرو (Razer Blade Pro) خود با قدرت سخت افزاری کمتر،‌ اما امکاناتی بیش‌تر رونمایی کرد.

اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ بزرگ و قدرتمند هستید و در عین حال نمی‌خواهید به قدری آن سنگین باشد که قادر به جابجایی بدون دردسر آن باشید، نسخه 17.3 اینچی ریزر بلید پرو یک گزینه عالی برای شما محسوب می‌شود. اما متاسفانه قیمت پایه آن از 4000 دلار آغاز می‌شود که بی‌تردید برای بسیاری از کاربران این رقم بیش از حد زیاد است. به همین خاطر ریزر روز گذشته نسخه‌ی ارزان قیمت‌تری از لپ تاپ ریزر بلید پرو را در ایفا 2017 معرفی کرد.

هرچند این مدل هنوز ریزر بلید پرو نامیده می‌شود، اما برای کاهش هزینه‌ها، سخت افزار آن نیز با کاهش قدرت همراه بوده است. این لپ تاپ جدید از یک کارت گرافیک GeForce GTX 1060‌ به جای 1080 استفاده می‌کند و یک نمایشگر فول اچ دی مات نیز با نرخ رفرش 120 هرتز نیز جایگزین نمایشگر لمسی 4K آن شده است. حتی دیگر بر روی آن خبری از کیبورد مکانیکی بالارده به کار رفته در مدل گران قیمت ریزر بلید پرو نیست.

نسخه 17 اینچی ارزانتر لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید پرو

البته این کاهش قدرت به سود دیوایس تمام شده است.  مدل جدید سبک‌تر است، خنک‌تر اجرا می‌شود و نیازمند یک آداپتور 165 وات برای تامین انرژی خود است که همگی نشانه‌های مثبتی برای صاحب این لپ تاپ خواهند بود. نسخه ارزان شده‌ی ریزر بلید پرو حاوی یک رم 16 گیگابایتی است،‌ اما شما می‌توانید در صورت دلخواه خودتان آن را به 32 گیگابایت ارتقا دهید. جالب اینجاست که حافظه این لپ تاپ نیز نسبت به نسخه قدرتمندتر خود بهبود پیدا کرده است و حالا می‌توان یک حافظه SSD 256 گیگابایتی همراه با یک هارد درایو 2 ترابایتی را در اختیار داشت. پردازنده‌ی نسل هفتمی اینتل Core i7-770HQ نیز گزینه‌ی بدی برای یک لپ تاپ گیمینگ نمی‌تواند باشد.

قیمت ریزر بلید پرو جدید

به طور ساده، ریزر یک لپ تاپ هیبریدی بین لپ تاپ های بلید 17 و 14 اینچی خود ساخته است که کاملا منطقی به نظر می‌رسد. هرچند قیمت آن دقیقا یکسان با رقبای 17 اینچی از سوی MSI یا Asus نیست، اما انتظار شما از یک لپ تاپ گیمینگ به جز این چه خواهد بود؟

به گفته ریزر، مدل جدید لپ تاپ Blade Pro در ماه سپتامبر به فروش خواهد رسید. لازم به ذکر است که مدل پایه این لپ تاپ جدید از 2300 دلار آغاز خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع اسپیکر بلوتوث ، هندزفری و هندزفری بلوتوث موجود در بازار ایران در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*