قیمت عمده مایع دستشویی

کاهش قیمت عمده مایع دستشویی 10 و 20 لیتری

از آنجایی که مایع دستشویی از جمله کالاهای ضروری هر خانه و اداره‌ای محسوب می‌شود و نقش اصلی و مهمی در نظافت شخصی هر فرد دارد به دلیل پرمصرف بودن این محصول همواره توصیه می‌شود تا با خرید این محصول در حجم‌های بالا از صرف هزینه و زمان زیاد برای تهیه آن جلوگیری کنید.

امروزه به ندرت از صابون‌های جامد برای شست‌وشوی دست استفاده می‌شود؛ زیرا از نظر بهداشتی این موارد دارای نکات منفی می‌باشند و به جای آن صابون‌های مایع در حجم و ابعاد مختلف در بازار موجود هستند که مایع دستشویی 10 لیتری گلان یکی از پرطرفدارترین نوع آن می‌باشد و این مایع را می‌توانید بر حسب نوع پوست خود انتخاب نمایید؛ زیرا برخی از این مایع‌ها دارای گلیسیرین و ویتامین‌های مختلف بوده که مناسب پوست دست شما هستند.

در هنگام خرید مایع دستشویی حیات باید دقت زیادی را انجام دهید؛ زیرا از این محصول در طول روز قرار است بارها استفاده نمایید و اگر موجب خشکی دست یا پوسته شدن آن شود دیگر برای شما مناسب نمی‌باشد و حتی ممکن است باعث آسیب رساندن به پوست شما گردد.

شاید شما فکر کنید که تمام نکات لازم برای خرید یک مایع دستشویی مناسب را می‌دانید، اما بهتر است مطالبی که مجموعه آراد برندینگ برای شما تهیه کرده است را با دقت بخوانید تا در زمان خرید دچار اشتباه و سردرگمی نشوید.

در نگاه اول باید با پوست دست سازگار باشد که یکی از ویژگی‌های اصلی این محصول می‌باشد و اگر باعث خشکی پوست شود به طور یقین آن را کنار خواهید گذاشت؛ اما بهتر است بدانید که انتخاب مایع دستشویی که دارای عطر تند و رنگ غلیظی است می‌تواند باعث آسیب رساندن به پوست دست شود و اگر به دنبال علت آن هستید کافی است که بدانید اضافه شدن اسانس‌های زیاد و رنگ غیر طبیعی باعث خشکی بیش از حد پوست می‌شود.

قیمت مایع دستشویی 20 لیتری گلان

نحوه قیمت گذاری مواد بهداشتی به مواد اولیه‌ای که در آن استفاده می‌شود بستگی دارد و انتخاب مناسب مایع دست می‌تواند هدیه‌ای ارزنده به حفظ سلامت آن باشد که برای اداره‌ها و سازمان‌هایی که نیروی زیادی در آن جا مشغول به کار هستند بهتر است مایع دستشویی را به صورت عمده یا در حجم بالا خریداری نمایید.

قیمت عمده مایع دستشویی

مایع های ظرفشویی دارای رایحه بیشتری نسبت به مایع‌های دست هستند و دلیل آن وجود چربی و باکتری بیشتر در ظروف غذاخوری می‌باشد. قیمت مایع دستشویی 20 لیتری گلان به دلیل گلیسیرین، روغن نارگیل و آلوئه ورا بسیار گران است و در عوض به لطافت پوست دست شما کمک شایانی می‌کند و از پیری پوست جلوگیری می‌کند.

مایع ظرفشویی 3 آنزیم 1000 گرمی دورتو یکی از گزینه‌های پیش رو برای انتخاب شما می‌باشد که بهتر است در زمان استفاده از تمام مایع های ظرفشویی از دستکش استفاده نمایید؛ زیرا دارای قدرت پاکنندگی زیادی هستند و می‌تواند چربی پوست دست را از بین ببرد و باعث خشکی بیش از حد آن شود که در بین مدلهای آن رایحه لیمو، پرتقال و توت فرنگی جزو رایحه‌های دلپذیر و متناسب با تمام سلیقه‌ها می‌باشد.

مایع ظرفشویی 10 لیتری دیجی کالا

امروزه در میان مواد شوینده‌ای که برای شستن ظروف مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به مایع ظرفشویی اشاره کرد که در این راستا به دلیل خریدهای اینترتی که افراد زیادی آن را دنبال می‌کنند، سایت‌های معتبری راه‌اندازی شده‌اند که انواع مواد شوینده را با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان ارائه می‌دهند. 

همانطور که می‌دانید، شست‌وشو یکی از موارد اصلی در بهداشت افراد می‌باشد و باید به آن توجه بسیار داشت و مایع دستشویی یک گزینه‌ی بسیار مناسب برای از بین بردن آلودگی‌ها می‌باشد که در حجم‌های 10 لیتری و 20 لیتری می‌توان با قیمت مناسب در بازارهای فروش خریداری کرد.

قیمت عمده مایع دستشویی

مایع دستشویی از ترکیباتی نظیر سورفکتانت، نانیونیک و آمفوتریک تولید شده‌اند که سبب از بین بردن میکروب‌ها و انگل‌های دست می‌شوند و مایع دستشویی 10 لیتری ای که در سایت دیجی کالا وجود دارد این ترکیبات را دارا بوده و قیمت آن نسبت به بازار کمی گران‌تر است. 

این مایع‌ها دارای غلظت بسیار عالی می‌باشند و حجم کم آن می‌تواند تا چندین ماه برای فرد ماندگاری داشته باشد و برای خریدار بسیار مقرون به صرفه هستند.

همانطور که می‌دانید صابون باعث می شود تا میکروب‌ها روی جسم صابون بماند و هر شخصی که از آن استفاده کند میکروب‌ها و آلودگی‌های صابون به فرد دست اصابت می‌کند که به همین دلیل محققان به این نتیجه رسیده‌اند که مایع‌های دستشویی از نظر بهداشتی بودن بسیار عالی هستند و آلودگی‌ها و میکروب‌ها را به خود جذب نمی‌کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*