بهترین اپلیکیشن های موبایل

معرفی و دانلود بهترین اپلیکیشن های موبایل اندروید و آی او اس (اردیبهشت 97)

بهترین اپلیکیشن های موبایل در ماه جاری برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس معرفی شدند. به وسیله دانلود بهترین برنامه های موبایل اندروید و آی او اس می‌توانید بدون نیاز به زیر و رو کردن تمامی نرم افزارهای گوگل پلی استور و اپ استور، به بهترین ابزارهای موبایلی دسترسی داشته باشید.

بهترین اپلیکیشن های موبایل آی او اس و اندروید در ماه اردیبهشت، بر اساس میزان رضایت کاربران و همچنین کاربردی بودن آن‌ها انتخاب شده‌اند. با توجه به تعدد اپلیکیشن هایی که هر ماه به گوگل پلی استور و اپ استور اضافه می‌شوند، کاربران قادر نیستند تمامی آن‌ها را نصب کرده و بهترین اپلیکیشن های موبایل اندروید و آی او اس را پیدا کنند، به همین دلیل ما در اینجا این دسته از برنامه ها را به شما معرفی می‌کنیم.

برنامه ها را در دو دسته‌بندی جداگانه معرفی خواهیم کرد. ابتدا به بررسی بهترین اپلیکیشن های موبایل آی او اس پرداخته و سپس نرم افزارهای برتر تازه عرضه شده برای محبوب‌ترین سیستم عامل موبایل یعنی اندروید را معرفی می‌کنیم.

بهترین اپلیکیشن های موبایل آی او اس

برخلاف انتظار، در این ماه تعدادی از برنامه های برتر آی او اس رایگان هستند، به همین دلیل می‌توان بدون پرداخت هزینه آن‌ها را دانلود و نصب کرد. با کلیک بر روی نام هر برنامه به صفحه دانلود آن منتقل خواهید شد.

Getty Unshuttered

قیمت: رایگان

برنامه Getty-Unshuttered

عکاسی علاوه بر نیاز به داشتن شوق و ذوق، به فراگیری مهارت‌های پایه نیز نیاز دارد. با استفاده از این برنامه که برای عکاس‌های تازه کار طراحی شده است، با بسیاری از اصول این هنر آشنا خواهید شد. یکی از مزیت های Getty Unshuttered که آن را تبدیل به یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل ماه کرده است، قابلیت آپدیت شدن به صورت مستمر به منظور اضافه شدن درس‌های جدید محسوب می‌شود.

Cappuccino

قیمت: رایگان

برنامه Cappuccino

امروز تعداد وب سایت‌ها و منابعی که در زمینه‌های مختلف اقدام به انتشار خبر می‌کنند بسیار زیاد شده است. با استفاده از اپلیکیشنی همچون Cappuccino می‌توان منابع خبری دلخواه را مرتب کرد و سبب شد اخبار طبق روال دلخواه ماه، از وب سایت‌های مختلف درون برنامه نمایش داده شوند.

به این ترتیب به جای سر زدن به چندین وب سایت در هر روز، تنها اپلیکیشن Cappuccino را باز کرده و در یکجا، تمامی مطالب وب سایت‌های افزوده شده از قبل را خواهید خواند. همانطور که متوجه شده‌اید، Cappuccino در واقع یک فیدخوان است.

Videoblast

قیمت: رایگان

برنامه Videoblast

یک مقدمه و معرفی مناسب، می‌تواند سبب افزایش موفقیت یک ویدیوی هر چند کوتاه شود. با استفاده از Videoblast خواهید توانست مقدمه‌هایی (Intro) زیبا برای سایر ویدیوها ایجاد کنید. کافی است از بین قالب‌های آماده موجود، یکی را انتخاب کرده و سپس متن مورد نظر را به آن اضافه کنید. استفاده از برنامه به صورت عادی رایگان است، اما با پرداخت هزینه می‌توانید تعدادی از افکت‌ها را باز کنید که به وسیله آن‌ها ساخت اینتروهای حرفه‌ای‌تر امکان‌پذیر می‌شود.

eloquī

قیمت: 2.99 دلار

برنامه eloqu

نرم افزار eloquī ترکیبی از یک اپلیکیشن واقعیت افزوده با توانایی تشخیص اشیا و یک مترجم است. با استفاده از این برنامه بسیار شگفت‌انگیز که یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل ماه جاری محسوب می‌شود، می‌توان دوربین را به سمت یک شی گرفت و نام آن به زبان‌های دیگر را متوجه شد.

Sweat Deck

قیمت: رایگان

برنامه Sweat-Deck

آیا به دنبال روشی می‌گردید تا هر جلسه حضور خود در باشگاه بدنسازی را جذاب‌تر کنید؟ اپلیکیشن spice up برای شما یک دسته‌ از تمرین‌های مختلف ایجاد کرده و آن‌ها را به صورت در هم ریخته، بعد از هر مرتبه اجرا کردن اپلیکیشن به شما نشان می‌دهد.

Einee

قیمت: رایگان

برنامه Einee

این یک برنامه آموزشی است که از طریق آن امکان گفتگو کردن با افرادی همچون ناپلئون، اینشتین، ترامپ و دیگر افراد امکان‌پذیر می‌شود!

Flows

قیمت: 1.99 دلار

برنامه Flows

اصلی‌ترین هدف این برنامه، کمک به کاربران به منظور بازپس گرفتن آرامش خود است. هر زمان که از کوره در رفته و یا به هر دلیلی بی‌تاب، نگران و یا شدیدا عصبانی شدید، اپلیکیشن Flows را اجرا کنید.

Photo Studio – AR

قیمت: 9.99 دلار

برنامه Photo-Studio--AR

برنامه Photo Studio – AR علاوه بر قرارگیری در بین بهترین اپلیکیشن های موبایل آی او اس این ماه، جزو گران قیمت‌ترین برنامه‌ها نیز قرار می‌گیرد. این نرم افزار به کاربران اجازه می‌دهد مدل‌هایی دیجیتالی را در دنیای واقعیت افزوده اضافه کرده و به وسیله تغییر فاکتورهای مختلف همچون نور محیط، این مدل را برای مرحله عکاسی از وی آماده کنند!

عکاسان زیادی بعد از معرفی برنامه به سمت استفاده از آن روی آوردند، اما اغلب از تعداد گزینه‌های موجود ناراضی هستند. از آنجایی که برنامه Photo Studio – AR در ابتدای مسیر توسعه قرار دارد، ابزاری معمولی به منظور مدل‌سازی در دنیای واقعیت افزوده محسوب می‌شود، اما انتظار می‌رود توسعه‌دهنده به زودی قابلیت‌های حرفه‌ای‌تری به آن اضافه کند.

Unsplash

قیمت: رایگان

برنامه Unsplash

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های موبایل ماه Unsplash نام داشته و درون آن می‌توان به مجموعه‌ای از تصاویر مختلف و فاقد هر گونه واترمارک و یا لوگو دسترسی داشت. می‌توان از این تصاویر برای اعمال مختلفی همچون تهیه یک پاورپوینت به منظور ارائه، تولید محتوا و یا دست‌کاری درون فتوشاپ استفاده کرد. این عکس‌ها تماما رایگان بوده و نگرانی از بابت پایمال شدن حق طراح تصویر نخواهید داشت.

DAW Cassette

قیمت: 12.99 دلار

برنامه DAW-Cassette

در بین بهترین اپلیکیشن های موبایل باز هم به یک مورد گران قیمت دیگر برخورد می‌کنیم که البته برای برخی کاربران ارزش پرداخت هزینه را دارد. سیستم عامل‌های اپل اعم از دسکتاپ و یا موبایل، همواره برای موسیقی‌دان‌ها بستری مناسب به منظور نمایش خلاقیت خود بوده‌اند، به همین دلیل نیز توسعه‌دهندگان معمولا برنامه‌های ساخت موسیقی گران قیمتی با قابلیت‌های فراوان برای آن‌ها معرفی می‌کنند. با استفاده از DAW Cassette می‌توان به وسیله ابزارهای مختلف، صوت‌های قدرتمندی بر روی گوشی موبایل آیفون و یا تبلت آیپد خود ایجاد کرد.

بهترین اپلیکیشن های موبایل اندروید

در ادامه محبوب‌ترین نرم افزارهای اندرویدی که با وجود ورود تازه به گوگل پلی، توانسته‌اند کاربران زیادی را به سمت خود جذب کنند، معرفی می‌کنیم. به منظور ورود به صفحه دانلود هر برنامه، بر روی نام آن کلیک کنید.

Supportiv

قیمت: رایگان

برنامه Supportiv

با استفاده از این برنامه، افرادی که نیازمند صحبت با دیگران هستند، می‌توانند کسانی که افکار و یا حالت روحی شبیه به خودشان دارند را پیدا کنند. به عنوان نمونه، اگر عصبانی و یا غمگین شدید، می‌توانید به درون اپلیکیشن رفته و درون گروه‌هایی متشکل از افرادی دارای حالت روحی یکسان به گفتگو بپردازید. می‌توانید نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و همچنین به نصیحت‌ها و تجربه‌های آن‌ها گوش بدهید.

Monkey

قیمت: رایگان

برنامه Monkey

این برنامه نیز به منظور فراهم‌سازی امکان گفتگو میان افراد مختلف توسعه پیدا کرده است. نکته جالب اینجاست که تنها می‌توان برای 15 ثانیه با افراد پیدا شده صحبت کرد. در صورت تمایل به ادامه گفتگو می‌بایست دکمه “Extend Period” (افرایش دوره) را لمس کنید تا 15 ثانیه دیگر به منظور گفتگو به شما تخصیص داده شود.

weMessage

قیمت: رایگان

برنامه weMessage

برنامه iMessage مخصوص آی او اس است، اما به لطف weMessage به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل می‌توان این برنامه را بر روی اندروید نیز تجربه کرد. برای کاربرانی که از مک استفاده می‌کنند، این اپلیکیشن فوق‌العاده کاربردی بوده و می‌توان از طریق آن همواره به پیام‌های خود در پلتفرم اندروید دسترسی پیدا کرد. در صفحه نرم افزار درون گوگل پلی استور، ویدیویی کامل به منظور تشریح نحوه استفاده از weMessage وجود دارد.

OnePlus Gestures

قیمت: رایگان

برنامه OnePlus-Gestures

بعید نیست به خاطر سال‌ها استفاده از گوشی های هوشمند و تعامل با آن‌ها به شیوه‌ای یکسان از این کار خسته شده باشید. با استفاده OnePlus Gestures می‌توانید تنوعی فوق‌العاده ایجاد کرده و جذابیت استفاده از گوشی های اندرویدی را درست به اندازه همان اولین روزهای استفاده از آن‌ها افزایش بدهید. به وسیله افزودن ژست‌های حرکتی جدید، به شیوه‌ای متفاوت به منوی قبلی بازگشته و یا دستیار گوگل را صدا می‌کنید.

Nacho Notch

قیمت: رایگان

برنامه Nacho Notch

سال گذشته، طراحی بدون حاشیه روی بورس بود. امسال گوشی‌سازان تلاش کردند به منظور خلاص شدن از دست حاشیه‌های بالای نمایشگر همچون سه گوشه دیگر آن، به طراحی ناچ استایل روی بیاورند. برخلاف طراحی بدون حاشیه که اغلب کاربران آن را دوست داشتند، بسیاری نسبت به بریدگی بالای صفحه نمایش حس خوبی نداشته آن را به چشم تکه‌ای اضافی و مزاحم می‌بینند.

با وجود افزایش تعداد گوشی های ناچ استایل، تنها درون تعدادی از آن‌ها همچون ال جی جی 7، هواوی پی 20 و وان پلاس 6 گزینه‌ای به منظور مخفی کردن بریدگی بالای نمایشگر به وسیله پر کردن اطراف آن با رنگ سیاه وجود دارد، اما به کمک برنامه Nacho Notch می‌توان این کار را درون همه گوشی های ناچ استایل انجام داد.

GoArt

قیمت: رایگان

برنامه GoArt

این برنامه احتمالا شما را به یاد پریزما انداخته است، نرم افزار بسیار محبوبی که به وسیله آن می‌توان عکس‌های خود را شبیه به طرح‌هایی هنری کرد. یکی از ویژگی‌های متمایزکننده GoArt در مقایسه با پریزما و دیگر نرم افزارهای مشابه، پشتیبانی از رزولوشن‌های بالا است، به این معنی که می‌توان تصاویری هنری تا سقف رزولوشن 2880 در 2880 پیکسل در خروجی دریافت کرد. پس می‌توان نتیجه را به راحتی بر روی کاغذ پرینت کرد.

Einee

قیمت: رایگان

برنامه Einee

با Einee در قسمت بهترین اپلیکیشن های موبایل آی او اس نیز برخورد کردیم. این یک نرم افزار آموزشی است که درون آن گفتگو کردن با افرادی همچون اینشتین، ترامپ و ناپلئون بناپارت امکان‌پذیر می‌شود!

Photo Studio – AR

قیمت‌: 9.99 دلار

بین بهترین اپلیکیشن های موبایل اندروید این ماه، تنها مورد پولی Photo Studio – AR است که در بخش نرم افزارهای جدید آی او اس نیز آن را دیدیم. این یک ابزار سه بعدی به منظور مدل‌سازی است، به طوری که می‌توان به وسیله تغییر شرایط محیطی همچون عوض کردن نحوه نوردهی، نحوه دیده شدن مدل مجازی را تغییر داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. 9 . 9 ددلاررررر ینی 72 هزارتومن