تیزر تبلیغاتی هواوی میت 20 پرو

سومین تیزر تبلیغاتی هواوی میت 20 پرو به حالت زیر آب دوربین اشاره دارد

جدیدترین تیزر تبلیغاتی هواوی میت 20 پرو (Huawei Mate 20 Pro) پیش از رونمایی رسمی گوشی منتشر شد. در این تیزر تبلیغاتی هواوی میت 20 پرو نیز مجددا به یکی از قابلیت‌های دوربین سه گانه این گوشی هوشمند اشاره شده است.

چند روز پیش، دست پیدا کردن به رابط کاربری EMUI 9.0 که بر اساس اندروید 9.0 پای توسعه پیدا کرده است سبب شد به برخی ویژگی‌های هواوی میت 20 پرو پی ببریم. یکی از این قابلیت‌ها، حالت زیر آب دوربین بود که به کاربر اجازه می‌دهد حتی در زمان قرارگیری زیر آب، تصاویر بسیار شفاف و باکیفیتی ثبت کند. البته این امکان با استفاده از یک کیف پلاستیکی مهیا خواهد شد.

در هر صورت، این ویژگی بسیار جالبی و بوده و پیشتر در هیچ گوشی هوشمندی مشاهده نکرده‌ایم. در حالی که وجود چنین قابلیتی در دوربین سه گانه پرچمدار آتی هواوی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، انتشار سومین تیزر تبلیغاتی هواوی میت 20 پرو مهر تاییدی بر آن زد. این تیزر ابتدا در ویبو و سپس در یوتیوب رویت شد. البته بعید نیست این تیزر تبلیغاتی هواوی میت 20 پرو فقط به قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب گوشی اشاره داشته باشد، ویژگی که جدید نبوده و پیشتر در محصولات خانواده Mate 10 مشاهده کرده بودیم.

سومین تیزر تبلیغاتی هواوی میت 20 پرو

دانلود ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. فقط هواوی و لایکا میتونن همچین کاری بکنن

  2. اقا بالا خره این گوشی کی میاد کشتینمون

  3. اصلا نفهمیدم تیزرش چی بود