آرادبرندینگ

داستانی عجیب از کلاهبرداری آراد برندینگ + ۲۱ کامنت جذاب

کلاهبرداری آراد برندینگ موضوعیست که درباره شرکتی با سابقه ۱۷ ساله که ادعای این را دارد که می‌تواند مردم را ثروتمند کند مطرح می‌شود.

و ما می‌دانیم که هرگاه کسی چنین ادعایی کند ناخودآگاه اولین باور ذهنی اینست که این شرکت کلاهبرداری است.

راه شناخت حقیقت آراد برندینگ چیست؟

ما برای فهمیدن این موضوع دو راه داریم که در این مطلب به هر دو راه می‌پردازیم.

راه اول شناخت یک پدیده از روی خود آن پدیده است.

یعنی این‌که در گوگل سرچ کنیم آراد برندینگ و وارد سایت آراد برندینگ شویم و مستندات ارائه شده توسط آراد را بفهمیم و با مشاهده آن مستندات به نتیجه‌هایی برسیم.

راه دوم شناخت آن پدیده از روی نظر دیگران است.

یعن این‌که ببینیم چه کسانی درباره آن خوب می‌گویند و چه کسانی بد می‌گویند.

خوب‌ها چه می‌گویند و بدها چه می‌گویند و با شنیدن استدلال آنها به درستی و غلطی آن پدیده پی ببریم.

ما در این مطلب از هر دو روش استفاده می‌کنیم.

روش اول یا همان بررسی آراد از روی خود آراد

زمانی که ما وارد سایت آراد برندینگ می‌شویم با پخش زنده آراد برندینگ، خبرهای روزانه آن، منوهای ثابت درباره متحدان تجاری، سامانه جامع ارتباطی و گزینه‌های دیگری مواجه می‌شویم.

در صفحه اول این سایت فیلم ۸ دقیقه‌ای را درباره آراد و رزومه‌اش مشاهده می‌کنیم.

وقتی این‌ها را می‌بینیم متوجه می‌شویم که خیلی سخت می‌توان باور کرد که این شرکت کلاهبردار باشد بلکه با یک سازمان بسیار حرفه‌ای و متخصص و پرجمعیت مواجه می‌شویم که بیش از چندین هزار نفر را با خود همراه کرده است.

آرادبرندینگ

شناخت آراد از روی نظر دیگران

اما وقتی به روش دوم مراجعه می‌کنیم ماجرا فرق می‌کند.

با دو گروه مواجه می‌شویم که گروه اول به شدت معتقدند که آراد یک هدیه الهی برای آنها بوده است که زندگی مالی و معنوی‌شان را از این رو به آن رو کرده و خود را به شدت مدیون آراد می‌دانند. و گروه دومی که معتقدند آراد برندینگ یک شیطان است و موجب بیچارگی آنها شده است و هیچ موجودی در این عالم از آراد برندینگ کثیف‌تر نیست.

واقعا آراد برندینگ چیست؟

حال سوالی پیش می‌آید که اصل ماجرا چیست؟

اصل ماجرا اینست که آراد برندینگ مردم را دعوت به تجارت می‌کند و می‌گوید که پول در تجارت است و این حرف آراد نیست بلکه تجربه ثابت شده تاریخ است که پول در تجارت است.

افرادی که می‌آیند و خوب می‌گویند برای اینست که به حرف‌های بزرگان آراد در مدرسه تجارت گوش داده‌اند و بعد از فهمیدن این حرف‌ها آن را باور نموده و سپس به آن عمل کرده‌اند و نتیجه درستی این حرف‌ها را دیده‌اند.

و دسته دوم وقت لازم برای شنیدن آموزش‌ها نگذاشته‌اند یا اگر شنیده‌اند چون خلاف باورهای خود دیدند نپذیرفتند یا اگر پذیرفتند به آنها عمل نکردند از این رو به هیچ ثروتی نرسیده‌اند.

آراد می‌گوید برای تجارت باید هزینه‌ای پرداخت کنی برای ایجاد زیرساخت‌های تجاری و سپس مذاکره یاد بگیری با سیگنال‌های متعددی که به شش روش به سمت تو می آید اما همین عده معترض فقط یک روش از سیگنال ها را می خواهند و اگر این یک روش نیاید سایر روش‌ها را انجام نمی‌دهند و آن یک روش اینست که بنشینند تا گوشی‌هایشان زنگ بخورد و مشتری بگوید شماره کارت بده تا پول واریز کنیم؛ در حالی که آراد ۵ روش دیگر هم داشت که این‌ها به آن عمل نکردند.

نتایج نظرسنجی آرادی‌ها درباره آراد برندینگ

در نظرسنجی‌های مختلفی که در کانال و سایت آراد انجام می‌شود دیده شده که بیش از ۹۰ درصد افراد جز عاشقان آراد و ۱۰ درصد جز نفرت‌دارهای آراد هستند.

حال به شمایی که این متن را می‌خوانید اینچنین می‌گوییم.

اگر می‌خواهید وارد آراد شوید اما روزی یک ساعت برای آموزش‌های آراد وقت نمی‌گذارید اصلا وارد نشوید چرا که سرمایه‌تان هدر می‌رود.

اما اگر می‌خواهید زندگی‌تان را با آراد ببندید و هر روز به آموزش‌هایش دل می‌دهید و عمل می‌کنید وارد آراد شوید که واقعا آراد برندینگ راهیست به سوی ثروت.

حقیقت آراد برندینگ چیست؟

پس فهمیدیم که آراد برای کسانی که به سخنانش عمل نمی‌کنند جز خسارت چیزی ندارد و برای کسانی که به حرف‌هایش عمل می‌کنند جز ثروت چیزی ندارد.

این است یک تعریف درست از آراد برندینگ.

آراد برندینگ راهیست به سوی ثروت برای کسانی که به آراد دل بدهند و با عشق و علاقه نصایح خیرخواهانه‌اش را بشنوند و عمل کنند. عده‌ای گمان می‌کنند که تاجران آراد برندینگ محل دستگیری محاکم قضایی قرار گرفته‌اند و این در حالیست که تاکنون یک گزارش از دستگیری آراد برندینگ یا تاجرانش شنیده نشده است. برخی از افراد مخصوصا تاجران قدیمی که دوست ندارند مردم به تجارت وارد شوند و به اصطلاح دست زیاد شود این روزها به انتشار اخباری مبنی بر دستگیر شدن تاجران اهتمام می‌ورزند تا سایر مردم را از ورود به تاجران باز دارند. آراد برندینگ سخت می‌کوشد تا این باور را تغییر دهد و به مردم بفهماند که این داستان‌ها نیست و این اخبار کاملا دروغ است. توصیه می‌کنیم ابتدا آراد برندینگ را درست بشناسید و سپس وارد تجارت شوید. فیلم زیر به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از تجارت پیدا کنید.

آراد برندینگ و دستگیر شدن و نشدن

اگر واقعا می‌خواهید تجارت کنید اما وقت نگذارید و عمل نکنید توصیه می‌کنیم وارد نشوید اما اگر همت جدی برای پولسازی دارید آراد برندینگ بهترین گزینه برای شماست. آراد برندینگ راهی به سوی ثروت است برای فعالان و کسانی که باید ثروتمند شوند. نگران دستگیر شدن و نشدن و امثال این عبارات دستگیری تاجران و آراد برندینگ نشوید و پرتلاش به دور از هرگونه حاشیه‌ای به تجارت‌هایتان بپردازید. نه‌تنها شما را دستگیر نمی‌کنند بلکه مورد حمایت و عزیز کشور خواهید بود.

نظرات آرادی‌ها درباره آراد برندینگ

در ادامه گوشه‌ای از نظرات آرادی ها را درباره آراد و تجارت می‌خوانیم.

آرادبرندینگ

فاطمه جیبا

سلام به همه

واقعا زیرساخت‌های خوبی ایجاد شده و از اون مهم‌تر مدیران دلسوز آراد که با آموزش‌هاشون و در اختیار گذاشتن تجربیات تجارتشون بر روی راه تارت فانوس گرفتن و روشنایی انداختن روی این راه پرپیچ و خم. امیدوارم که تاجرا هم از این فرصت پیش اومده استفاده کنن و غنیمت بدونن چون هیچ جای دیگه این آموزش‌ها رایگان نیست و یقین بدونن که موفقیت خودشون موفقیت آراده.

سعید باقری

این موضوع دقیقا مثل زمانی هست که شما پول می‌دهید برای کلاس زبان ولی حاضر نیستید کلاس‌ها رو شرکت کنید!
بعضی‌ها توقع شرکت‌های هرمی و کلاهبرداری را دارند که اراد ماهیانه چند برابر به حسابشان پول واریز کند!!!

ما داریم از یک شغل صحبت می‌کنیم، شغلی که قرار هست زندگی فرد را تغییر دهد…هیچ موجودی با نشستن رشد نمی‌کند بجز مرغ…

اگر وارد این شغل می‌شوی زمان آموزش را فراهم کن حداقل روزی یکی دو ساعت که برای همه امکان‌پذیر هست.
قطعا شما بعد از گذشت چند ماه می‌بینید تا سالیان سال روزی خوب به سمتتان سرازیر می‌شود.

علیرضا روحانی

با سلام به آراد و آرادی

تاکنون تعریف به این جامعی از آراد ندیده بودم. آراد برای کسانی که به سخنانش عمل نمی‌کنند جز خسارت چیزی ندارد و برای کسانی که به حرف‌هایش عمل می‌کنند جز ثروت چیزی ندارد.

این است یک تعریف درست از آراد برندینگ. آراد برندینگ راهیست به سوی ثروت برای کسانی که به آراد دل بدهند و با عشق و علاقه نصایح خیرخواهانه‌اش را بشنوند و عمل کنند. و بس

فاطمه شیری

سلام ودرود

عجب متنی اتمام حجت با تمام کسانی که در اراد هستند یا می‌خواهند وارد شوند

ارادبرندینگ خوده عشق است. تعریف من از ارادبرندینگ این است سوای رشد مادی افراد اراد رشد باور و بزرگ بینی و امیدواری و …..در شخص ایجاد می‌کند باعث حال خوب روحی ارادی‌ها می‌شود. در اراد می‌شود از صفر از هیچ رسید به اوج چون بزرگان این ساختار برای رشد تک تک ارادی‌ها برنامه دارند. عاشقتم ارادم

فاطمه نوروزی

باسلام خدمت آرادی‌های عزیز

بقول عزیزی مگر یک آراد نداریم چرا دو نوع نظر داریم؟! دلیلش جز این نیست که گروهی که تلاش می‌کنند و نتیجه می‌گیرند راضی و خوشحال هستند و گروهی که تلاش نمی‌کنند و نتیجه نمی‌گیرند ناراحت و شاکی هستند. مسیر تجارت مسیر درستی است اما به تلاش و قوای خود فرد هم بستگی دارد. به رفتار و عملکرد کلاهبرداران نگاه کنی متوجه میشی که آراد نه‌تنها کلاهبردار نیست بلکه خیرخواه جامعه شیعه است.

مرتضی حسینی

سلام

هر کسی از ظن خود شد یار من

متن بسیار گویا و واضح بیان می‌کند که با در نظر گرفتن همه شرایط اگر پذیرفتی که وارد تجارت شوی معنایش این است که سختی و کار زیاد را باید خودت انجام دهی و آموزش‌ها را هم آراد در اختیار شما قرار می‌دهد پس دیگر خودت را باید مسئول موفقیت و یا ناکامی بدانی. ممنونم

روح الله کیانی فر

باسلام. خدمت همه دوستان و همیاران ارادی

من مهر ماه ۱۴۰۱ با اراد آشنا شدم.. من ک میگم کسی بودم که توی ۳۵ سال زندگیم یک بستنی هم نفروخته بودم. یعنی این‌که نمیدونستم خرید و فروش چیه. شغل من تاسیسات مکانیکی ساختمان بود. اراد توی این یک‌سال یک مشاور دلسوز بهم داد. و گفت گوش کن بفهم باور کن عمل کن و صبر کن که صبر کردن برای یک تاجر نوپا حکم یک بذر را دارد.

بعد از ۴ماه به پیشنهاد مشاورم تعغیر محصول دادم به محصول خرما و مشتقات و بعد از ۶ ماه گوش دادن و عمل کردن اولین (**صادرات**) خودم رو انجام دادم و شد مهم‌ترین اتفاق زندگی من. خدا رو شکر می‌کنم و تا هستم مدیون زحمات (**آراد برندینگ**) هستم.

دعای سلامتی و عاقبت بخیری من و خانواده‌ام پشت سر بزرگان آراد تا ابد خواهد بود.

ریاست عزیز و بنیان‌گذار اراد
مهندس شعبانی (قلب تپنده)
مهندس قربانی (مدیر لایق)
استاد تالیا ($$$$)
استاد وحید (سمبل تعغیر)
خدا حفظتان کند🙏🌹❤️❤️

هرکس بیاید گوش کند عمل کند و صبر کند به هدف می‌زند. حتما میزند. هدف زندگی من در راه درست پولدار شدن بود. با اراد یقین دارم به خیلی از هدف‌هام خواهم رسید. پول اولینش بود.

🌹یاحق🌹

زهرا آکند

با سلام و احترام به همه عزیزان

امیدوارم که همه این متن‌هایی که نوشته شد در این صفحه را کامل بخوانند. انسان‌های خرمند همیشه بررسی می‌کند که موفق‌ها چگونه عمل کردند و ناموفق‌ها چگونه. این‌که بگویید همه کارها را باید آراد انجام دهد و خودشان بنشینند و تماشا کنند که نمی‌شود!!!! من خودم به شخصه روز اولی که وارد خانواده آراد شدم و الان زمین تا آسمان تفاوت کرده زندگیم و عالی شده. چه از نظر اجتماعی چه مالی که شخصیتی. چون گام به گام هر چه آراد گفت انجام دادم.
پدرم همیشه میگه خدا خیر بده رئیس محترم رو که یه خانواده امن برای فرزند من و تمامی دوستانی که در آراد فعال هستند چرا که رشد من را دید.

آراد خانواده ماست چون اون را لحظه به لحظه زندگی کردیم. دلسوزی رئیس محترم که مانند پدر دلسوزانه خواهان رشد ماست.

مهندس شعبانی بزرگوار 🌹
مهندس قربانی بزرگوار🌹
مهندس زیارکلایی عزیز🌹
استاد وحید بزرگوار 🌹
که همیشه از جان ودل برای رشد ما زحمت کشیده‌اند. ما این‌ها را دیده‌ایم که عاشق آرادیم. شما هم ببینید! این همه آموزش. پخش زنده. چرا بعضی‌ها اصلا در پخش زنده ما حضور ندارند حتی یک‌بار !!!!! در همایش‌ها بیایید و شما هم بشناسید و لحظه لحظه با ما زندگی کنید. انشالله که همه آرادی‌ها موفق‌تر از همیشه باشیم.

مجید کریمیان

سلام به همه

به نظر من اگر همه کسانی که وارد مجموعه بزرگ آراد می‌شوند تعریف و تمجید کنند، جای سوال پیش می‌آورد، چرا که ما نداریم در این جهان هستی همه از یک نفر تعریف کنند حتی اگر پیامبر رحمت باشد. حماقت انسان‌های ساده‌اندیش و خوش‌باور در طول تاریخ بوده و هست و به هیچ عنوان کسی نمی‌تواند آن را اصلاح کند. این افراد در هر کجای این کره خاکی هم که باشند تلاش می‌کنند تنبلی خود را با تهمت، دروغ و افترا زدن به انسان‌های کوشا و سخت‌کوش کاور کنند تا شاید بتوانند حماقت خود را تسکین نمایند. شناختن خوب و بد کار زیاد سختی نیست فقط کافیست ببنید آنهایی بد می‌گویند به کجا رسیدند و آنهایی که خوب می‌گویند کجا ایستاده‌اند.

فاطمه حجتی

سلام و عرض ادب

به نظر من بعضی وارد آراد شدند، با یک پرداخت معقول مثلا وام گرفتند یا پس اندازشان را گذاشتند و آرام آرام قدم به قدم آموختند به‌کار گرفتند و موفق شدند.

بعضی هم فکر کردند آراد شرکت سرمایه گذاری است پس هرچه بیشتر بپردازند سود بیشتری می‌گیرند. پس آمدند وسیله‌ی دستشان، اتومبیلشان، منزل مسکونیشان و…. فروختند و در آراد گذاشتند و منتظر سود شدند و چون کار نکردند و فقط منتظر سود بودند و سود دریافت نکردند گفتند آراد کلاهبردار است. و این‌ها ناشی از عدم شناخت صحیح از آراد است که به نظر من نقش مشاوران می‌تواند در این راستا مهم و راه‌گشا باشد.

من در ورودم به آراد با دامادم مشورت کردم. ایشان گفتند ببینید شما مثلا می‌روید یک مغازه اجاره می‌کنيد و جنس در آن میریزید حالا اگر نتوانید فروش داشته باشید سرمایه‌تان نابود می‌شود و اگر فروش داشته باشید هر روز سرمایه‌تان بیشتر می‌شود؛ آراد هم این‌گونه است. البته ایشان برای تقریب به ذهن من این‌گونه گفتند و من فهمیدم باید روش مشتری‌یابی مذاکره و…. بیاموزم و تلاش کنم تا به سود برسم و قدم به قدم جلو بروم و تاکنون هم به موفقیت‌هایی رسیده‌ام و راضی هستم و می‌دانم برای موفقیت بیشتر باید تلاشم را بیشتر کنم.🌹🌹🌹🌺🌺🌺

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.