ایسوس زفیروس جی 14

ایسوس زفیروس جی 14 معرفی شد؛ گرافیک RTX در یک نوت بوک 14 اینچی گیمینگ

لپ تاپ ایسوس زفیروس جی 14 (Asus Zephyrus G14) در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شد. این نوت بوک 14 اینچی گیمینگ دارای گرافیک RTX و طراحی جذابی است.

شرکت تایوانی ایسوس با معرفی لپ تاپ‌های Zephyrus محدودیت لپ تاپ های گیمینگ باریک را به حداقل رسانده است. اکنون این شرکت لپ تاپ زفیروس جی 14 (Asus Zephyrus G14) را در نمایشگاه CES 2020 معرفی کرده و این سری را به نقطه عطف جدیدی رسانده است. ایسوس در این لپ تاپ، گرافیک انویدیا RTX 2060 Max-Q را در یک نوت بوک 14 اینچی قرار داده است. ضخامت زفیروس جی 14 فقط 17.9 میلی‌متر و وزن آن 1.58 کیلوگرم است که فقط کمی بیشتر از وزن یک لپ تاپ قابل حمل 13 اینچی استاندارد است.

ایسوس زفیروس جی 14

یکی از خلاقیت‌های ایسوس در زفیروس G14 تکنولوژی AniME LED Matrix است که مجموعه‌ای از LED‌های قابل شخصی‌سازی را روی در بیرونی لپ تاپ قرار داده و تصاویر و متن‌های پیکسلی و حتی گیف‌های متحرک را روی قاب لپ تاپ به نمایش درمی‌آورد.

ایسوس زفیروس جی 14 به جای تراشه‌های اینتل از پردازنده‌های رایزن 7 بهره می‌برد که در کنار پردازنده گرافیکی انویدیا، عملکرد قدرتمندی را ارائه می‌دهد. این لپ تاپ حتی می‌تواند با چیپ 8 هسته‌ای رایزن به صورت سفارشی پیکربندی شود که کمی کندتر از نسخه استاندارد عمل می‌کند. در مورد صفحه نمایش هم می‌توانید از پنل 120 هرتزی با رزولوشن 1080p یا صفحه نمایش 60 هرتزی با رزولوشن 1440p استفاده کنید.

ایسوس زفیروس جی 14

نمایشگر ایسوس زفیروس جی 14 همچنین از فناوری FreeSync ای ام دی پشتیبانی می‌کند که فریم ریت و نرخ تازه‌سازی را همگام‌سازی می‌کند. به طور جالب توجهی، گرافیک یکپارچه رادئون در پردازنده رایزن به پردازشگر گرافیکی انویدیا کمک می‌کند تا با فری سینک کار کند. در اصل شما تجربه‌ای مشابه فناوری N-VINA در G-SYNC را دریافت خواهید کرد، بدون آنکه هزینه اضافی پرداخت کنید.

اگر به دنبال صفحه نمایش بزرگتری هستید، مدل ایسوس زفیروس جی 15 نیز وجود دارد. وزن این مدل 2.08 کیلوگرم است و از نمایشگر 240 هرتزی با وضوح 1080p بهره می‌برد. این رقم بسیار چشمگیر است، اما ما در سال گذشته نوت بوک‌های گیمینگ با اندازه مشابه را دیده بودیم که حتی عملکرد بهتر از این را داشتند. تاکنون قیمت و تاریخ عرضه لپ تاپ های ایسوس زفیروس جی 14 و جی 15 اعلام نشده، اما انتظار می‌رود این مدل‌ها در ماه‌های آینده به بازار عرضه شود.

گالری تصاویر ایسوس زفیروس جی 14

10 مطلب آخر نمایشگاه CES 2020 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*