زمان عرضه گلکسی اس 10

زمان عرضه گلکسی اس 10 و اولین گوشی منعطف سامسونگ لو رفت

منابع کره‌ای، زمان عرضه گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) و گوشی انعطاف پذیر گلکسی اف (Samsung Galaxy F) را مشخص کردند. به علاوه، حالا ما اطلاعاتی در مورد زمان معرفی این گوشی های جدید نیز داریم.

سه ماهه نخست سال 2019، فصل شلوغی برای سامسونگ بوده و مدیران قصد دارند گوشی های خانواده گلکسی S10 را که یک مدل از آنها از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد، روانه بازار کنند. در این دوره زمانی همچنین شاهد عرضه اولین موبایل منعطف سامسونگ نیز خواهیم بود. تا به امروز، هیچ گزارش رسمی مبنی بر تعیین زمان عرضه گلکسی اس 10 و گوشی انعطاف پذیر این شرکت منتشر نشده است؛ ولی اگر گزارش‌های اخیر درست باشند، به زودی شاهد ارائه این محصولات به بازار خواهیم بود.

مارس 2019؛ زمان عرضه گلکسی اس 10

مطابق با ادعای منابع رسانه‌های کره‌ای “Yonhap” و “The Korea Herald”، سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2019 از محصولات جدید خود، پرده‌برداری و گلکسی S10 و گلکسی F را در مارس 2019 (اواخر سال 1397) در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد داد.

سامسونگ همواره عادت دارد گوشی های سری Galaxy S10 را طی سه ماهه اول هر سال عرضه کند. به علاوه، مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند که اسمارت فون جدید Galaxy F پیش از جولای 2019 آماده عرضه می‌شود؛ بنابراین، زمان تخمینی در این گزارش، به‌نظر واقعی است.

انتظار می‌رود برای سال 2019، سامسونگ حداقل 1 میلیون موبایل انعطاف پذیر را تولید کند. منابع مختلف از برچسب قیمتی 1800 دلار برای این گوشی خبر می‌دهند که می‌تواند میزان فروش را محدود کند. برای مقایسه، نسخه 512 گیگابایتی گلکسی نوت 9 که گران‌ترین گوشی سامسونگ تا به امروز است، 1250 دلار قیمت دارد. علی‌رغم قیمت بسیار بالا، پشتیبانی گلکسی اف از شبکه 5G بعید به نظر می‌رسد.

مطابق با گزارش‌های قبلی، گوشی های سری Galaxy S10 با تغییرات بسیاری همراه خواهند شد. سازندگان قرار است از یک نمایشگر واقعا بدون حاشیه، اسکنر اثر انگشت و دوربین‌های سلفی زیر صفحه و همچنین دوربین سه گانه در بخش پشتی استفاده کنند. اگر این طراحی برای شما جذاب است، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به رندرهای مفهومی پرچمدار آینده سامسونگ داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. ما که توانایی خرید شو نداریم

  2. ببه به ببنیم چیکار میکنه

  3. کی میتونه اینا رو بخره

  4. هعیییی اونوقتی ک اس8پلاس 2820تومن بود … گفتم وایمیستم تا بشه مثلا2400… یخو رفت رو کول اهو… هعییییی کجایی قیمتهای ارزونتر

  5. تصور داشتن دوربین سه گانه اونم رو برند سامسونگ چیزی در حد برنده شدن تو لاتاریه ..احتمال داشتن جفتش یک در ۹ ملیونه

  6. من که همچنان تو کف خرید اس ۸ موندم چه برسه ب این