روغن حیوانی کرمانشاهی

روغن حیوانی کرمانشاهی از محبوبیت خوبی در بین مردم برخوردار است

سلامتی افراد خانواده و سلامتی غذایی آنها در درجه اول اهمیت قرار می‌گیرد. تجمع چربی‌ها در عروق بدن و رسوب آنها می‌تواند مشکلات جدی و غیر قابل جبرانی برای بدن داشته باشد.

اگر به دنبال لیست قیمت عمده روغن حیوانی گاوی و گوسفندی هستید می‌توانید از طریق این سایت قیمت این محصولات را آنلاین و به‌روز دریافت نمایید و تعیین قیمت روغن حیوانی خوب گاوی و گوسفندی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد.

برای اطلاع از نحوه‌ی قیمت‌گذاری روغن حیوانی پیشنهاد می‌کنم تا آخر این مطلب ما را همراهی نمایید. هر محصولی برای این که به مصرف برسد فرایندی در آن باید انجام شود و خامه که مواد اولیه روغن حیوانی است برای به مصرف رسیدن مسیر طولانی را در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها باید طی کند تا به روغن حیوانی تبدیل شود. بر همین اساس قیمت مواد اولیه بر محصول تولیدی بسیار تاثیرگذار است و علاوه بر آن دستمزد کارگران، هزینه حمل و نقل، هزینه بسته‌بندی و نگهداری از عوامل تاثیرگذار در قیمت محصول می‌باشند و هر ساله توسط سازمان‌های مربوطه قیمت محصولات تعیین می‌گردد. اما این قیمت‌گذاری‌ها منوط به شرایط بازار می‌باشد و همان‌طور که همه می‌دانیم نوسان قیمت‌ها در سال‌های اخیر بسیار فراوان بود و همین امر باعث شد کنترل قیمت‌ها بسیار سخت شود. مشتریان گرامی می‌توانند برای اطلاع دقیق از قیمت انواع روغن‌های محلی و صنعتی با سایت آراد برندینگ ارتباط مستقیم بگیرند.

روغن حیوانی کرمانشاهی

در طب سنتی روغن‌ها از نظر مزاج، دسته‌بندی می‌شوند؛ مانند روغن حیوانی کرمانشاهی که مزاجش گرم و تر است و فرقی بین نوع گوسفندی و گاوی آن نیست. در ضمن هر چه این روغن کهنه‌تر باشد رطوبت آن کم و در نتیجه خشکی آن بیشتر است.

روغن حیوانی کرمانشاهی

در صنعت روغن گیری، روغن‌ها انواع مختلف و کاربردهای متفاوت دارند. مانند بعضی منشا آن حیوانی، گیاهی، یا ممکن است شیمیایی باشد و همه آنها خوراکی نیستند. بعضی غیر خوراکی نیز می‌باشند؛ به طور مثال در طب ایرانی و چینی از روغن حیوانی کرمانشاهی به عنوان پایه اصلی برای تهیه ضمادها یا پمادهای گیاهی استفاده می‌کنند و همچنین برای درمان سوختگی نیز مفید و موثر است. علاوه بر آن این روغن کاربرد زیادی در طب سنتی دارد و با ترکیب آن با مواد دیگر باعث جذب بیشتر روی پوست و یا محل آسیب دیده می‌کند و نیز در طب هندی از این روغن برای تنقیه و پاکسازی روده‌ها استفاده می‌کنند. روغن حیوانی فرآورده‌های متفاوتی دارد مانند کره، دنبه، پی گوسفند یا روغن ماهی. اکثر این روغن‌ها در دمای معمولی به صورت جامد هستند، ولی وقتی هوا خیلی گرم باشد به حالت مایع در می‌آیند. در کرمانشاه روغن‌ها از شیر گاو و گوسفند به دست می‌آیند و بهترین نوع روغن در ایران شناخته شده‌اند و فصل روغن گیری در بهار می‌باشد؛ چرا که مراتع برای تغذیه دام سرسبز است و طعم و عطر بهتری دارد.

فروش روغن حیوانی

برای کسانی که تا به حال از روغن حیوانی اصل استفاده نکرده‌اند شاید این سوال پیش بیاید چرا در بعضی از فصل‌ها رنگ روغن حیوانی تغییر می‌کند. باید بگوییم که رنگ روغن حیوانی بستگی به تغذیه دام دارد. روغن گاوی در فصل بهار و تابستان به دلیل مصرف گیاهان تازه و سبز به رنگ زرد است، ولی رنگ روغن گوسفندی سفید مایل به سفید می‌باشد. رنگ روغن گاوی در فصل سرما و زمستان ممکن است کمی به رنگ زرد روشن تبدیل شود و این به خاطر تغذیه این دام‌ها با جو و کاه و دیگر گیاهان و غلات خشک شده می‌باشد که در رنگ روغن تاثیر می‌گذارد، اما از کیفیت آن نمی‌کاهد. نوع گیاهان در مراتع مختلف و تاثیر آن بر روغن حیوانی از عوامل بسیار تاثیرگذار در کیفیت روغن حیوانی، پوشش گیاهی منطقه می‌باشد. مثلا در استان کرمانشاه روغن زرد تولید شد در شهرهای غربی با روغن زرد شهرهای شرقی تفاوت دارد. روغن حیوانی غرب کرمانشاه به خاطر نوع پوشش گیاهی همان منطقه مقداری مایع می‌باشد؛ اما روغن تولید شده شرق کرمانشاه سفت‌تر است ولی در کیفیت تاثیری نمی‌گذارد.

روغن حیوانی کرمانشاهی

روغن حیوانی ایلام مانند روغن کرمانشاهی از هر دو حالت برخوردار است. برای این که از اصالت این روغن مطمئن شوید اول از مراکز فروش روغن حیوانی معتبر خریداری کنید یا کافیست مقداری از آن را روی پوست دست بمالید؛ اگر سریعا جذب پوست شود اصل می‌باشد یا این که ذره‌ای را در دهان بگذارید سریع آب می‌شود و مقاومتی از خود نشان نمی‌دهد. همچنین این روغن حالت صافی دارد و زبری در روغن حیوانی نشان دهنده کیفیت پایین آن است.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*