مشعل گازی

عملکرد مشعل گازی کوره به چه صورت است؟

به قطعه‌ای که در داخل کوره قرار دارد و با ترکیب هوا و گاز ایجاد حرارت می‌کند مشعل کوره می‌گویند. گرمای ناشی از این مشعل از طریق کانال‌ها یا لوله‌ها در خانه توزیع می‌شود.

صنایع زیادی در کشور ما وجود دارد که وابسته به مشعل گازی اتمسفر می‌باشند و ظرفیت‌های مختلفی برای آن معرفی شده است که هر کسی می‌تواند بسته به نیاز خود از آن استفاده کند.

انواع و اقسام مختلفی برای مشعل از جمله مشعل مرغداری معرفی شده است که کاربردهای فراوانی دارد. زمانی که شما تصمیم به استفاده از این محصول می‌کنید باید در نظر داشته باشید که کارایی آن به درد شما می‌خورد یا نه و با محاسباتی که صورت می‌گیرد زمینه مناسب برای شما فراهم می‌شود.

با به کار بردن سوخت مناسب شما می‌توانید بهره بیشتری از این دستگاه ببرید. بدین صورت که هر چه قدرت ورودی توسط سوخت بیشتر باشد، انرژی که تولید می‌شود هم به دنبال آن بیشتر خواهد شد و نتیجه ی به‌دست آمده مطلوب می‌گردد.

برای مشاهده نمونه‌های بیشتر می‌توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

این دستگاه به صورت مجزا از دو نوع سوخت استفاده می‌کند که بسته به انتخاب شما دارد که از مدل بنزینی بهره ببرید یا بخواهید که نمونه‌ی مشعل گازوئیلی آن را مورد استفاده قرار دهید.

در صورتی که شما بخواهید از هر کدام این‌ها استفاده کنید نکاتی که در بالا به آنها اشاره شد به کمکتان می‌آید. مواقعی پیش می‌آید که شما همواره نیازمند فشار در حد بالا نیستید و به دلیل برخورداری این محصول از کلید کنترل می‌توانید شدت جریان و فشار خروجی را تنظیم نمایید.

مشعل گازی کوره

با توجه به تنوع نمونه‌های موجود کاربردهای مختلفی برای مشعل گازی کوره و اجاق گاز صفحه‌ای موجود می‌باشد که هر شخص بنا به نیاز خود می‌تواند نمونه‌ی مناسب را انتخاب نماید.

همان‌طور که اشاره کردیم و از نام آن بر می‌آید این محصول برای مصارفی استفاده می‌شود که به نوعی با کوره و مخزن سر و کار دارد.

هر محصولی برای این که بتواند به صورت کامل توانایی خود در انجام وظایف را به نمایش بگذارد باید از قطعات مناسبی بهره ببرد که یکی از آنها جنس بدنه می‌باشد.

مشعل گازی

به دلیل این که مشعل گازی کوره به گونه‌ای طراحی شده است که تولید گرمای مضاعف می‌کند، این نکته باید رعایت شود که بدنه‌ی خود دستگاه نباید تحت تاثیر قرار بگیرد.

همچنین در رابطه با جنس قطعات باید بگوییم که باید مقاومت بالایی در برابر گرما داشته باشند و تغییر شکل ندهند.

سازگاری قطعات این محصولات با دمای بالا می‌تواند باعث شود تا دستگاه با سرعت بیشتری به گرمای مورد نظر دست یابد که در مواردی می‌تواند امتیاز خوبی برای مشعل گازی به شمار آید و هر محصولی که به شیوه‌ی مناسبی نگهداری شود می‌تواند از طول عمر بالایی بهره ببرد.

قیمت مشعل گازی

برای این ‌که بدانیم تعیین قیمت مشعل گازی به چه صورت است، ابتدا باید اجزای آن را مورد بررسی قرار دهیم. باید بدانید که به‌ طور کلی هر نوع مشعلی از اجزای عمومی و اختصاصی تشکیل شده‌ است و این اجزا تفاوت زیادی در ساختار کلی آنها ایجاد نمی‌‌کند. در مشعل‌های گازی که سه ‌مرحله‌‌ای کار می‌‌کنند و شامل ورود سوخت، ترکیب با هوا و جرقه است باید بخش‌های مورد نیاز برای انجام این امور را در هر مشعل داشته باشد.

مانند اجزای هوارسانی، سوخت‌رسانی، جرقه‌زن و حتی بخشی که بتواند مشعل را به‌ خوبی کنترل کنند. اگر بخواهیم قطعات اصلی هر مشعل گازی را همچون قطعات پکیج نام ببریم باید به شیر قطع‌ کننده، فیلتر، شیر برقی، ترانس جرقه، الکترود، شعله بین، رله فن و بسیاری از بخش‌های دیگر اشاره کنیم.

مشعل گازی

شایان به ذکر می‌باشد عوامل متعددی در قیمت مشعل گازی نقش عمده دارند که تعداد آن زیاد است. با وجود این ‌که مشعل‌های گازی کاربرد زیادی در ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی و حتی اداری دارند، اما باید در خرید آنها نکات فراوان و مهمی را در نظر گرفت. به‌ طور کلی مشعل‌های گازی به دو دسته اتمسفریک و دمنده تقسیم‌‌بندی می‌شوند.

در ادامه به بررسی انواع آن می‌پردازیم. مشعلهای اتمسفریک با ظرفیت 150000 می‌‌توانند بالاترین کاربرد و استفاده را در انواع پکیج‌های دیواری و زمینی داشته باشند. نوع دیگر مشعل دمنده است که دارای فن می‌باشد و بیشتر از مشعل اتمسفریک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*