پالت چوبی

قیمت پالت چوبی یکبار مصرف رو به افزایش است

در واقع پالت‌های چوبی مانند انواع دیگر آن، نیاز به یک‌سری مراقبت‌ها دارد تا عمر آن طولانی شود، به عنوان مثال در معرض نور مستقیم آفتاب نباید قرار بگیرند.

با قرار گیری محصولات بر روی پالت چوبی کارخانه با استفاده از نایلون حرارتی تمامی آنها را بسته‌بندی کرده و با یک بستی تقریبا پلاستیکی آن را محکم می‌بندد تا در مسافتی که به دست مشتری برسد اتفاقی برای اجناس پیش نیاید. بهترین راه برای تهیه یک جنس اصلی مراجعه به سایت آراد برندینگ در همین صفحه است. محصولات سنگین باید بر روی یک شی با مقاومت بسیار بالا قرار گیرد تا برای جابه‌جایی باعث خسارت و آسیب محصول نگردد که با تولید پالت‌های چوبی یک‌بار مصرف در ابعادهای کوچک، متوسط، بزرگ طبق نیاز انسان توانسته‌اند این موضوع را به راحتی حل و بدون هیچ‌گونه نگرانی اجناس فوق سنگین را به نقاطی دیگر انتقال دهند.

پالت چوبی

پالتهای چوبی در مناطق شمالی به دلیل رطوبت بالا در مدت زمانی اندک پوسیده و خراب می‌گردد که همین امر موجب شده تا در کارخانه از موادهای خاص استفاده نمایند و به صورت یک‌بار مصرف آن را تولید و روانه بازار نماید. امروزه در تمامی مراکز خرید و کارخانه از پالت چوبی در زیر محصولات استفاده می‌کنند که مقاومت و کیفیت بالای این محصول باعث شده تا از تعداد محصولات بیشتری بر روی آن قرار دهند تا بتوان به راحتی یک محصول تقریبا پانصد کیلویی را با یک ماشین لیفتراک جابه‌جا کرد.

پالت چوبی یکبار مصرف نو

پالت‌ها معمولا در وزن‌های مختلفی تولید می‌شود که شروع آن از بیست کیلو به بالا بوده و دو الی هفت سانتی‌متر ضخامت دارد که با استفاده از پنج تا پانزده تخته به اندازه صد تا صد و هشتاد متری بر روی هم دیگر قرار می‌گیرد و یک شی مربعی بسیار مقاوم را شکل می‌دهد. شما عزیزان دقت نمایید که این محصول به صورت کارخانه‌ای تولید می‌گردد و طبق ابعاد مشخص خود با رعایت استانداردهای مقاومت و کیفیت ساخته می‌شود و اگر در اندازه برش و زمان نصب اشتباهی از آنها سر زند قطعا در زمان قرارگیری محصول بر روی آن یک قسمت بسیار سنگین و یک سوی دیگر سبک‌تر خواهد بود که در زمان انتقال باعث ریزش محصولات بر سطح زمین می‌شود.

پالت چوبی

چوب‌ها ارزش بسیاری داشته و با استفاده از آن زندگی خود را شکل و راحت‌تر کرده است و حال با تغییراتی تقریبا اندک این بار یک پالت چوبی یکبار مصرف با استفاده از موادهای نو تولید نموده تا مقاومت بسیار بالای آن بتواند محصولات بیشتر و سنگین‌تری را تحمل کند. بهترین پالت را زمانی ساخته‌اند که برای جابه‌جایی موتورهای بسیار سنگین دستگاه‌های تولید انرژی نیاز داشتند؛ زیرا این محصولات با وزنی تقریبا یک تا سه تنی جابه‌جایی تقریبا غیر ممکن داشته و دستگاهی که بتواند از زیر آن را بلند کرده وجود ندارد و زنجیر جرثقیل هم نیز قادر به عبور از زیر این دستگاه نبوده و باید یک راهی را جهت جابه‌جایی امتحان می‌کردند که تصمیم به ساخت پالت چوبی نموده‌اند که در ابعادی بسیار بزرگ در زیر محصول فوق سنگین قرار می‌گرفت و توسط جرثقیل به راحتی به مکان مورد نظر انتقال می‌یافت.

پالت چوبی بلوک صادراتی

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند بسیار مهم باشد این است که آیا استفاده از پالت چوبی در صنایعی مانند بلوک صادراتی و سایر صنایع نسبت به جنس‌های دیگر به کار رفته در پالت‌ها مزیتی دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که استفاده از چوب در تولید پالت مزایایی دارد و تولیدکنندگان با آگاهی از این مزایا اغلب به سراغ این نوع از پالت‌ها می‌روند و این امر باعث شده است تا مقدار استقبال از پالت چوبی بسیار بیشتر از سایر جنس‌ها باشد. از مزایای مختص پالت چوب چند لایی می‌توان گفت که پالت چوبی در برابر لغزندگی مقاوم است و اصطکاک بیشتری با سطح ایجاد می‌کند و همچنین هنگام چیدمان کالا بر روی آن از تعادل بالایی برخوردار است.

پالت چوبی

لازم به ذکر است بدانید که پالت چوبی صادراتی در دو نوع با چوب معمولی و دیگری با چوب فشرده ساخته می‌شوند که بدیهی است استفاده از چوب فشرده می‌تواند استحکام آن را افزایش داده و میزان مقاومت و انعطاف پالت در برابر فشارهای وارده به آن در هنگام چیدمان کالاها یا در طول جابه‌جایی و حمل و نقل را به طور چشمگیری بهبود بخشد. باید در هنگام انتخاب و استفاده از پالت چوبی توجه داشت که بر اساس نوع استفاده آنها را می‌توان در چند دسته متفاوت قرار داد که به عنوان مثال پالت چوبی دو طرفه به این معنی است که با استفاده از لیفتراک می‌توان از دو طرف پالت را بلند کرد؛ اما در پالت‌های چوبی چهار طرفه از هر چهار طرف امکان بلند کردن توسط لیفتراک وجود دارد یا برخی از پالت‌ها دو رو هستند، یعنی هر دو سمت بالا و پایین آنها برای چیدن کالاها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*