قیمت سیمان سفید

قیمت سیمان سفید 25 کیلویی در شهر تهران

امروزه یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین سبک‌های نمای مدرن ساختمان‌ها سیمان سفید می‌باشد که کیفیت بسیار بالایی داشته و از تقاضای بالایی نیز برخوردار می‌باشد.

در کشور ایران سیمان سفید در کارخانه‌جات شهرهایی مانند ارومیه، ساوه و شمال تولید می‌شود که با توجه به مسافت شما با محل هر کارخانه می‌توانید از کدام سفارش خودتان را انجام دهید.

سیمان در سفید که به بان پرتلند معروف می‌باشد که دارای رنگ سفیدی بوده و برای ظاهر کار از آن استفاده می‌شود که برای زیباسازی و رویه کردن سیمان سیاه و بتن به کار برده می‌شود که قیمت بیشتری نسبت به سیمان سیاه صنعتی دارا بوده است که در این مقاله در آراد برندینگ سعی داریم تا ویژگی این ماده پر استفاده در صنعت ساخت و ساز را مورد بررسی قرار دهیم.

در تولید این سیمان از رنگدانه‌های سفید به جای رنگدانه‌های سیاه استفاده شده است که تمام ویژگی‌های سیمان سیاه را دارا می‌باشد.

در مرحله اول که خرد کردن می‌باشد ترکیبی از کربنات به صورت ماده اولیه استفاده می‌شود که رنگ اکسیدی که در ذرات قرار ریز قرار دارد را قبل از خرد کردن جدا می‌کنند و باید به خوبی خرد شوند و در مرحله بعدی همگن‌سازی انجام می‌شود که در سطح مولکولی این ترکیب انجام می‌شود و مخلوط‌های چند جزئی به دست آمده به خوبی با هم ترکیب می‌شوند و ترکیب مختلفی از سیستم‌های پیش گرمایش وجود دارد که در مخازن بزرگ گرما دیده می‌شود تا قابل ترکیب شدن باشد و با هم در آمیخته شوند و در کوره پخت سیمان با دمای بالا به صورت مولکولی با هم یکپارچه می‌شوند.

سیمان سفید ارومیه

همان‌طور که گفتیم سیمان سفید ارومیه یکی از پررونق‌ترین تولیداتی است که در سال‌های اخیر توانسته نیاز بخش زیادی از کشور را به این محصول مرتفع نماید.

جالب است بدانید که تقریبا در تمام ساختمان‌های امروزی این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در برخی مواقع این محصول تنها راه برای زیباسازی ساختمان و ایجاد نما می‌باشد که دلیل آن خصوصیات فیزیکی خاص آن می‌باشد. همچنین سیمان سفید به عنوان پایه‌ای جهت ساخت دوغاب، چسب ساختمانی، ملات‌های سیمانی و تزئینات گچ کاری کاربرد فراوان دارد.

قیمت سیمان سفید

البته شاید مهم‌ترین کاربرد این محصول علامت‌گذاری جاده و میادین هوایی باشد که دلیل آن مقاومت در برابر سایش و انعکاس عالی آن است که این خاصیت سبب شده سیمان سفید عملا غیر قابل تعویض با دیگر محصولات شود.

از دیگر خصوصیات و مزایای سیمان سفید ارومیه می‌توان به مقاومت آن در برابر هوازدگی، خصوصیات فنی آن که سبب عدم تغییر رنگ بتن می‌شود. امکان اجرای طرح‌های خلاقانه که معماران، مجسمه‌سازان و تولیدکننده‌ها محصولات متنوع خود را که شامل محصولات سیمانی و بتنی است را به لطف ویژگی‌های آن مبنایی مناسب جهت تحقق طرح‌های خود قرار داده‌اند، سخت و مقاوم شدن سریع که محلول پس از 16 ساعت 60٪ سخت شده و در کاهش هزینه‌های اجرا تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد.

سیمان سفید ۲۵ کیلویی

توجه داشته باشید که سیمان سفید در بسته‌بندی‌های 25 کیلویی عرضه شده و جهت خرید این محصول یا بلوک سیمانی باید به مراکز مربوطه مراجعه نمایید و البته باید از قیمت به روز آن هم باید مطلع باشید.

پراکندگی زیاد که از تخریب مواد تحت تأثیر آب و محل‌های مرطوب جلوگیری می‌کند، سازگاری با محیط زیست که در تولید آن از مواد 100 درصد طبیعی و معدنی استفاده شده، مقاومت زیاد در برابر خرد شدن که این مزیت هزینه‌های مرمت را به حداقل می‌رساند، رنگ سفید و روشن آن که جذابیت خاصی به سازه می‌دهد، چند منظوره بودن که می‌تواند به عنوان یک ماده تزئینی، ساختمانی و غیره استفاده شود اشاره نمود.

قیمت سیمان سفید

توجه کنید که سیمان سفید 25 کیلویی دارای تنوع کیفیتی زیادی در بازارهای کشور بوده و جهت خرید نوع با کیفیت و درجه یک آن باید به مراکز معتبر مراجعه نمایید. یکی از این مراکز معتبر مجموعه‌ی ما می‌باشد که در تولید و عرضه‌ی محصولات خود مبنا را رضایت حداکثری مشتری‌ها و مصرف‌کنندگان گذاشته‌ایم.

ضمن دعوت از شما عزیزان جهت خرید محصول مورد نظر خود از مجموعه‌ی ما به اطلاع می‌رسانیم که محصولات مجموعه به صورت عمده‌ای عرضه شده و نیز باید بدانید که قیمت‌های ما به نسبت دیگر مراکز عرضه بسیار به‌صرفه و اقتصادی می‌باشد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*