انتخاب گوشی موبایل ویژگی های شخصیتی شما را لو می‌دهد؛ تحلیل روان‌شناسانه‌‌ی طرفداران هر برند

انتخاب گوشی موبایل ویژگی های شخصیتی شما را لو می‌دهد؛ تحلیل روان‌شناسانه‌‌ی طرفداران هر برند!

انتخاب برندهای مختلف برای خرید گوشی ‌های موبایل برای بسیاری از افراد تنها به کارایی آنها خلاصه می‌شود، اما برای تعداد زیاد دیگری نیز آنها می‌توانند دریچه‌ای به روحیات درونی ذهن‌شان باشد. در این مطلب می‌خواهیم ببینیم طرفداران هر برند چه مشخصه‌های احساسی و ویژگی‌های شخصیتی دارند.

ممکن است که شما خودتان متوجه نباشید اما گوشی های هوشمند شما تنها یک وسیله‌ی همراه برای جستجوی اینترنت و تماس گرفتن نیستند، در واقع آنها می‌توانند پنجره‌هایی به درون روحیات شخصی شما باشند که رازهایی از زندگی شما را برملا می‌کند. در واقع این محصولات محبوب کوچک و دوست داشتنی که همیشه و همه جا همراه شما هستند بر روی بدنه خود برندهایی دارند که انتخاب هر برند می‌تواند نشان‌دهنده برخی از مشخصه‌های ذاتی شما باشد. در ادامه می‌خواهیم ببینیم انتخاب هر برند از گوشی های موبایل چه ویژگی‌هایی درباره روحیات و ویژگی‌های زیستی آن فرد را برملا می‌کند:

اگر یک گوشی آیفون دارید، پس:

انتخاب گوشی موبایل ویژگی های شخصیتی شما را لو می‌دهد؛ تحلیل روان‌شناسانه‌‌ی طرفداران هر برند

زمانی که شما در آینه به خود نگاه می‌کنید از چیزی که می‌بینید راضی هستید. شما دقیقا همان فردی هستید که می‌خواستید باشید و حتی نواقص جزئی شما نیز در واقع شما را بهتر نشان می‌دهند! به هر حال هیچکس کامل نیست و شما تا حداکثر جای ممکن به بهترین شکل خود نزدیک شده‌اید. زمانی که یک دوست به شما می‌گوید که آنها درباره یک چیز چگونه فکر می‌کنند، شما قسمتی از زمان ارزشمند خود را صرف می‌کنید تا آنها را اصلاح کنید و به آنها بگویید که احساس واقعی آنها چه باید باشد و البته آنها قدردان این حرکت شما هستند، به هر حال آنها افتخار این را دارند که دوست شما باشند! این نزدیک بودن به حد ایده‌آل باعث شده است که شما لازم نباشد زحمت زیادی برای به دست آوردن چیز‌های مختلف بکشید، زیرا اکثر آنها به طور پیش‌فرض به شما تقدیم شده‌اند. در واقع این شما هستید که واقعا در حال زندگی کردنید!

اگر یک گوشی سامسونگ دارید، پس:

انتخاب گوشی موبایل ویژگی های شخصیتی شما را لو می‌دهد؛ تحلیل روان‌شناسانه‌‌ی طرفداران هر برند

شما در یک خانواده مرفه بزرگ شده و اکثر مشکلاتی که برایتان پیش آمده است را با خرج کردن مقداری پول رفع کرده‌اید. شما می‌خواهید همه چیز را داشته باشید و از این که از پشتوانه مالی خود برای پیش افتادن نسبت به رقبا استفاده کنید خجالت‌زده نیستید. تمرکز و توجه شما معمولا بین چند پروژه تقسیم شده است و البته معمولا همه چیز آن طور که شما برنامه‌ریزی کرده‌اید پیش نمی‌رود. چیزهایی در گذشته شما وجود دارد که امیدوارید آنها را فراموش کنید اما باز هم یک نفر پیدا می‌شود که چیزی برای اذیت شما از گذشته‌تان پیدا کند! با وجود تمام ضعف‌ها، پشتیبانی قدرتمند خانواده‌تان شما را همواره به جلو می‌راند و در این راه بر روی هر کسی که مانع رسیدن به اهدافتان شود، به راحتی پا می‌گذارید!

اگر یک گوشی سونی دارید، پس:

انتخاب گوشی موبایل ویژگی های شخصیتی شما را لو می‌دهد؛ تحلیل روان‌شناسانه‌‌ی طرفداران هر برند

شما تغییر را دوست ندارید؛ زمانی که شما یک چیزی را پیدا می‌کنید که به آن علاقه دارید، بدون در نظر گرفتن هر دلیل و مشکلی با آن می‌مانید! شما زیبایی را در جایی که دیگران ناامید شده‌اند، پیدا می‌کنید و اهمیتی هم نمی‌دهید که انتخاب‌هایتان نامعمول باشند. وفاداری برای شما بسیار مهم است حتی زمانی که نیازهایتان توسط افرادی که آنها را دوست دارید، نادیده گرفته شوند. شما از اعتماد به نفسی که به شما کمک می‌کند از پوسته محافظتی خود بیرون بیاید و به اهدافتان برسید، برخوردار نیستید و همین هم مانع دست‌یابی به غرور و شادی می‌شود. پدر و مادر شما همواره شما را صدا می‌زنند و می‌گویند: «پس چه زمانی می‌خواهی شبیه برادرت شوی؟ ببین چقدر موفق است. ما نمی‌توانیم تا ابد به تو پول قرض دهیم. زندگیت را جمع و جور کن!» البته همین هم باز بیشتر از قبل شما را از تلاش باز می‌دارد، به جای اینکه بخواهد برای تلاش بیشتر به شما انگیزه بدهد!

اگر یک گوشی ال جی دارید، پس:

انتخاب گوشی موبایل ویژگی های شخصیتی شما را لو می‌دهد؛ تحلیل روان‌شناسانه‌‌ی طرفداران هر برند

شما فکر می‌کنید که مدام به دور خود در حال چرخیدن هستید و در هیچ‌کدام از قسمت‌های زندگی‌تان پیشرفت خاصی را نمی‌بینید. البته شما می‌خواستید این چرخه معیوب را با تجربه کردن چیز‌های جدید از بین ببرید، اما در این راه هم موفق نشده‌اید. شما معمولا دوست داشته‌اید که با جمع افراد باحال و موفق همراه شوید که البته این بار هم ناموفق بوده و این هم باعث شده که بیشتر از قبل آن را بخواهید! بنابراین تلاشتان را دو چندان می‌کنید، اما این تلاش‌ها تا وقتی ادامه پیدا می‌کند که شما سرانجام متوجه شوید باید ابتدا خودتان را دوست داشته باشید تا از دیگران هم انتظار داشته باشید شما را دوست داشته باشند. بنابراین مسیر ارتقای شخصی خودتان را دنبال کنید؛ شما یک ماجراجویی طولانی و شگفت انگیز پیش روی خود دارید و البته اراده قوی به شما کمک می‌کند!

اگر یک گوشی وان پلاس دارید، پس:

انتخاب گوشی موبایل ویژگی های شخصیتی شما را لو می‌دهد؛ تحلیل روان‌شناسانه‌‌ی طرفداران هر برند

شما جوان هستید و جاه‌طلبی‌های بسیاری دارید که برای آینده‌ی روشن به آنها امیدوارید. مردم معمولا به خاطر کاریزمای طبیعی شما با شما دوست می‌شود. البته شما اصرار نمی‌کنید که همه دوست‌تان داشته باشند، اما این موضوع تا زمانی صدق می‌کند که آنهایی که برایتان مهم هستند، در گروه دوستان‌تان حضور داشته باشند! شما یک استعداد طبیعی در ورزش و فعالیت‌های بدنی دارید و با نصف تلاش دیگران می‌توانید به اهداف خود برسید. شما معمولا دوست دارید موارد مختلف را با پیچیدگی‌های خاصی همراه کنید و البته همواره بر سر باورهای شخصی خود می‌مانید که البته همین هم تا به حال برای شما کار کرده است.

اگر یک گوشی هواوی دارید، پس:

انتخاب گوشی موبایل ویژگی های شخصیتی شما را لو می‌دهد؛ تحلیل روان‌شناسانه‌‌ی طرفداران هر برند

معمولا اکثر همشهری‌هایتان به شما به چشم یک خارجی نگاه می‌کنند و اکثر اهدافی که به آن دست پیدا کرده‌اید، با شک و تردید دیگران مواجه می‌شود. شما سال‌ها برای تغییر دیدگاه مردم نسبت به خودتان تلاش کرده و درست زمانی که در حال به دست آوردن احترام آنها بوده‌اید چیزی از گذشته‌تان سر رسیده و تقریبا تمام دستاوردهای تا آن روزتان را از بین برده است! البته نظر دیگران برای شما در بالاترین درجه‌ی اولویت قرار ندارد ،برای این که همواره مکان‌های جدیدی وجود دارد که می‌توانید از نو شروع کنید و پیش مردم جدید و آنهایی که هیچ پیش‌زمینه ذهنی مشکوکی به شما ندارند، بیش از همه سال‌های گذشته موفق شوید!

اگر یک گوشی موتورولا دارید، پس:

انتخاب گوشی موبایل ویژگی های شخصیتی شما را لو می‌دهد؛ تحلیل روان‌شناسانه‌‌ی طرفداران هر برند

شما اهمیت چندانی به دیگران نمی‌دهید بنابراین برای شما هم اهمیتی ندارد که آنها درباره شما چه فکری می‌کنند! زمانی که می‌خواهید به بیرون بروید هر لباس و پوششی که احساس راحتی کنید را برمی‌دارید و اهمیتی به اینکه قسمت‌های مختلف این لباس‌ها چقدر به هم می‌آیند نمی‌دهید. شما معمولا شغلتان را زود به زود عوض می‌کنید که البته این مانع این می‌شود که یک زندگی اجتماعی فعال و پایدار داشته باشید. البته این هم برای شما نقطه منفی مهمی محسوب نمی‌شود زیرا تعامل با مردم برایتان چندان اهمیتی ندارد، در نتیجه در روزهای تعطیل و مناسبت‌ها شما معمولا توسط دیگران فراموش می‌شوید و تنها تماس‌هایی از مادر خود و تعدادی از نزدیک‌ترین دوستان‌تان دریافت می کنید. پیام‌های تبریک بر روی فیسبوک و دیگر صفحات اجتماعی شما تنها توسط افرادی ارسال می‌شود که از طریق خود نرم‌ افزار به آنها یادآوری شده است! البته این هم مهم نیست زیرا شما به همین زندگی که اکنون دارید راضی هستید.

اگر یک گوشی بلک بری دارید، پس:

انتخاب گوشی موبایل ویژگی های شخصیتی شما را لو می‌دهد؛ تحلیل روان‌شناسانه‌‌ی طرفداران هر برند

بیایید با هم صادق باشیم، شما به کار خود اعتیاد دارید. شما در طول روز از طریق ایمیل و پیام‌های متنی بیشتر پیام‌هایتان را انتقال می‌دهید تا اینکه بخواهید به طور مستقیم با افراد صحبت کنید. شما زمان زیادی را در اداره می‌گذرانید و به همین دلیل نسبت به وقایعی که اطرافتان رخ می‌دهند چندان آگاه نیستید. زمانی که فردی به شما می‌گوید بیا به بیرون برویم و خوش بگذرانیم، این در ذهن شما به معنای آن است که آنها یک قابلیت جدید در نرم افزار اکسل پیدا کردند که می‌خواهند شما را شگفت‌زده کنند و البته زمانی که با خوراکی و بطری‌های نوشیدنی مواجه می‌شوید، متوجه خواهید شد که چقدر تصور پوچی داشته‌اید! البته خوشبختانه شما هنوز شرکت خود را حفظ کرده‌اید، بنابراین هر زمانی که از جنبه اجتماعی زندگی در اطراف‌تان ناامید شدید، می‌توانید به زیست‌گاه طبیعی خود برگردید!

اگر یک گوشی شیائومی دارید، پس:

انتخاب گوشی موبایل ویژگی های شخصیتی شما را لو می‌دهد؛ تحلیل روان‌شناسانه‌‌ی طرفداران هر برند

روحیه فروتنی و تلاشگر شما یک درس بسیار با ارزش به شما داده است: برای اینکه در زندگی چیزهایی به دست آورید شما باید کار کنید و به سختی کار کنید. شما تقریبا از صفر شروع کرده‌اید، اما تلاش‌های بی‌پایان شما سرانجام در حال نتیجه دادن است. البته شما همیشه درباره کاری که می‌خواهید انجام دهید مطمئن نیستید، اما می‌دانید که کجا به دنبال منبع الهام بگردید تا به سرعت چشم‌هایتان را مجددا بر روی پاداش خود متمرکز کنید. شما چیزهای بیهوده و اضافه را در اطراف خود نگه نمی‌دارید، زیرا آنها برای مردم تهی‌مغز هستند. زندگی اسپارتان‌مانند شما همانی است که برایتان موفقیت به ارمغان می‌آورد و همانی است که شما تا آخر به آن وابسته خواهد بود. هرچند ذهن کاربردی‌گرای شما گاهی شما را به سمت زندگی لاکچری سوق می‌دهد تا هر از چند گاهی خودتان را مهمان کنید.

توجه داشته باشید: اگر توضیحات نوشته شده در مورد هرکدام از برندها درباره شما درست بود، این باعث شگفتی و تعجب ما خواهد شد! قطعا هیچ‌کدام از این توضیحات مبنای علمی ندارد و اگر فکر می‌کنید که روحیه شخصی شما ۱۸۰ درجه متفاوت از توضیحات درج شده است، تنها لازم است بدانید که این مطلب برای سرگرمی نوشته شده و نیازی نیست که خیلی جدی بر روی آن متمرکز شوید. اگر بخشی از توضیحات باعث ناراحتی شما شده و یا به شخصیت‌تان برخورده است، ما از شما عذر می‌خواهیم. قطعا طرفداران تمام برندها برای گجت نیوز ارزشمند هستند و هدف ما از این مطلب تنها برای پر کردن اوقات فراغت خوانندگان عزیزمان بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

16 دیدگاه

  1. والا نمیدونم روی چند هزار نفر تحقیق کردن ولی خداییش من عاشق برند سامسونگ هستم و هشتاد درصد هم درست گفته
    خیلی جالب بووود

    • چرا رفیقم هر دو سه ماه اخلاق و شخصیتش عوض میشه ، نگو بنده خدا مقصر نبوده و فقط به این دلیل بوده که هر دو سه ماه گوشی‌شو عوض می‌کنه!!!
      خ‌خ‌خ‌خ‌
      مزخرف‌ترین چیزی بود که خونده بودم!
      شما هم که ماشاالله هشتاد درصد بهت می‌خوره!!! خ‌خ‌خ‌خ‌
      هنوز نفهمیدید که ذهن آدم شروع به قصه سازی می‌کنه و حرف‌های شنیده شده رو با هر قسمت از زندگیت پیوند میزنه؟!!!
      وقتی یه فالگیر برامون حرف میزنه ، ذهنمون شروع می‌کنه به پیدا کردن شباهت‌ها و بعد می‌گیم وااای چقدر حرفش درسته هااا ….

    • چرا رفیقم هر دو سه ماه اخلاق و شخصیتش عوض میشه ، نگو بنده خدا مقصر نبوده و فقط به این دلیل بوده که هر دو سه ماه گوشی‌شو عوض می‌کنه!!!
      خ‌خ‌خ‌خ‌
      مزخرف‌ترین چیزی بود که خونده بودم!
      شما هم که ماشاالله هشتاد درصد بهت می‌خوره!!! خ‌خ‌خ‌خ‌
      هنوز نفهمیدید که ذهن آدم شروع به قصه سازی می‌کنه و حرف‌های شنیده شده رو با هر قسمت از زندگیت پیوند میزنه؟!!!
      وقتی یه فالگیر برامون حرف میزنه ، ذهنمون شروع می‌کنه به پیدا کردن شباهت‌ها و بعد می‌گیم وااای چقدر حرفش درسته هااا ….

  2. چه باحال! نتیجه میگیریم اگر میخواین ویژگی های شخصیتی تون یه شبه عوض شه همین امشب برید یه گوشی با یه برند دیگه بخرید و تغییر رو احساس کنید!!!!

  3. سلام.
    پس نوکیا چی؟؟

  4. بابا ولمون کن . آخه رو چه حساب

  5. کاملا درست بود من هواوی دارم و دقیقا شخصیتم همونجور مرسی گجت نیوز

  6. آقا فال تاروت نمیگیرین؟
    یا حداقل طالع بینی بر اساس گوشی هایی که داریم
    درباره کسایی که دو بار میمیرن هم مطلبی بذارین…آموزش آشپزیم بد نیست
    سایتای رقیب چندتا دکترم در زمینه های مختلف به کار گرفتن،اینم بهش فکر کنین بد نیست
    ی بخشم بذارین برای فرستادن نقاشی کودکان و خردسالان
    اینا رو انجام بدین دیگه میشین یه روزهای زندگی ای چیزی

  7. سلام
    یه تعداد پیشنهاد داشتم
    اولین پیشنهادم اینه که وقتی قرار مثلا در طول روز 10 تا پست ارسال بشه سعی کنید این پست ها را به گونه ای ارسال کنید کخگه مثلا هر یک ساعت یکبار یکی از این ها ارسال شود نه اینکه مثلا پنج تا از پست ها یکدفعه و در ساعت مثلا 2 ظهر ارسال شود
    پیشنهاد دیگرم اینه که یه بخش راه بندازید و گوشی های موجود در بازار را بیارید و بررسی کنید البته لازم نیست خیلی تخصصی این کار را انجام بدید و بررسی معمولی هم به نظرم خوب است (میتونید مثلا این گوشی ها را از یک قروشگاه بگیرید و سپس در متن نام فروشگاه زگرا ذکر کرده و سپس گوشی را به فروسگاه بازگردانید و ترجیحا پیشنهاد میشه گوشی هایی بررسی شوند که کمتر به آن ها در سایر سایت ها اشاره شده است
    و آخرین پیشنهادم هم این است که لینک دانلود فیلم ها را نیز در زیر فیلم نگاه چون تعداد زیادی از کاربران با اینترنت با سرعت 2 تا 3 مگابیت دسترسی دارند که برای دیدن آنلاین یک فیلم مناسب نیست
    ممنون

    • دورد بر شما
      در مورد پیشنهاد اولتون باید عرض کنم که مطالب گجت نیوز طبق زمانبندی منتشر میشن اما با توجه به اینکه روزانه حدود 40 مطلب اون هم از ساعت 9 صبح تا حدود 10 یا 10 شب منتشر میشه قائدتا تعداد مطالب از هر ساعت یک مطلب خیلی بیشتر هست!
      در مورد بررسی هم سالهاست که ما گجت های مختلف رو در گجت نیوز بررسی میکنیم و ظاهرا شما با بخش بررسی ما آشنایی ندارید.
      در مورد لینک دانلود ویدیو ها هم، تقریبا تمام ویدیوهای گجت نیوز لینک دانلود دارن
      سپاس از همراهی شما

  8. نگاه تو رو خدا اینا به چه چیزایی توجه میکنن

  9. این مسخره بازیا چیه الان ملاک انتخاب گوشی فقط پوله

  10. هواوی و الول باید میذاشتین

  11. چه روانشناسی بی پایه و اساسیه

  12. اره واقعا راست میگه