گیت فرودگاه

گیت فرودگاه چرخشی و برتری آن نسبت به سایر گیت‌ها

تمامی رفت و آمدها در مکان‌های مهم مثل مراکز نظامی و یا فرودگاه‌ها باید مورد کنترل و بررسی باشند تا از وقوع حوادث و سو قصدها جلوگیری گردد که برای این منظور گیت فرودگاه حفاظتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در گذشته برای این کار از تفتیش بدنی استفاده می‌شد که امکان بررسی کامل و تمام برای برخی افراد وجود نداشته است و برخی از افراد اشیا مورد نظر خود را در قسمت‌هایی از پالتو مانتو یا بدن خود پنهان می‌کردند که در هنگام تفتیش بدنی پیدا نمی‌شد.

علاوه بر این موارد برخی از افراد از تفتیش بدنی خوششان نمی‌آید و همچنین امکان بررسی تمام و کامل تفتیش بدنی برای بانوان بر اساس شرایط بدنی که دارند یا نوع پوشش و حجابشان وجود ندارد.

برای رفع چنین مشکلاتی دستگاه‌های گیت بازرسی به وجود آمد می‌توانید از سایت آراد برندینگ این گیت‌ها را سفارش دهید. این دستگاه بدون آن که مامور بازرسی به فرد وارد شده درون فرودگاه دست بزند با استفاده از دستگاه گیت فرودگاه می‌تواند بفهمد که وی به همراه خود چه وسایلی دارد.

لازم به ذکر است که برخی از این دستگاه‌ها با استفاده از اشعه ایکس و یا سایر اشعه‌های تشخیص دهنده کار می‌کنند که در مواقع لزوم حتی می‌توانند محتویات درون بدن فرد را نیز نشان دهند و بفهمند که فرد درون بدن خود قصد عبور چه موادی را دارد.

گیت فرودگاه چرخشی

به دلیل انجام سریع‌تر فرایند بازرسی افراد در مقابل درب ورودی شیک مکان‌های حساس مانند فرودگاه گیت فرودگاه چرخشی تولید شده است تا به طور همزمان چند نفر را تحت پوشش قرار دهد و با سرعت بیشتری افراد درون صف کنترل را بررسی کند.

این دستگاه توسط کسانی برنامه‌ریزی و اجرا شده که احتمالا خودشان درون چنین صف‌هایی مدت زمان انتظار زیادی را سپری کرده اند و از آنجایی که وجود محدودیت‌ها سبب می‌شود تا بشر دست به تغییرات و ایجاد نوآوری بزند، وجود محدودیت انتظار ذهن سازندگان را فعال کرده تا چنین اختراعی را به ثبت برسانند.

گیت فرودگاه

این گیت‌ها به صورت گیت‌های چرخشی فروشگاه‌ها و مراکز خرید می‌باشد که به طور همزمان چند نفر درون آن قرار می‌گیرند و به نوبت از آن خارج می‌شوند، گیت فرودگاه چرخشی در مقابل درب ورودی فرودگاه قرار می‌گیرد و مسافران با عبور از آن به صورت چند نفر همزمان مورد تفتیش و بازرسی بدنی به صورت نامرئی انجام می‌گیرند.

البته فرودگاه‌ها دارای چند گیت بازرسی می‌باشند که هر کدام از آنها حساسیت‌های خاص خود را دارند و نسبت به اشیا و وسایل خاصی آلارم نشان می‌دهند، برای همین افراد در چند مرحله مورد بررسی قرار می‌گیرند.

علاوه بر این دستگاه‌ها، مامورین کنترل و بازرسی با استفاده از دستگاه اشعه ایکس و یا راکتهای بازرسی و سایر دستگاه‌ها و تجهیزات حفاظتی در تامین امنیت و کاهش آمار خطرات در سطح فرودگاه تلاش می‌کنند.

خرید گیت فرودگاه

امروزه با بالاتر رفتن میزان اهمیت امنیت افراد در سفرهای هوایی انواع مختلفی از گیت‌های بازرسی فرودگاه بازار با کارایی‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شود که شما می‌توانید برای خرید این محصول و یا گیت فروشگاهی تک پایه به بازار حضوری آن اقدام کنید.

در تمامی مکان‌های عمومی مثل فرودگاه و فروشگاه بودن گیت‌های بازرسی و گیت فروشگاهی واجب است به همین خاطر این محصول با قیمت‌های مختلف به خرید و فروش می‌رسد.

در سفرهای هوایی به دلیل الزامیت در رعایت قوانین فرودگاه و گیت‌های بازرسی زمان ورود به فرودگاه تا زمان وارد شدن به هواپیما مقداری طول می‌کشد.

که اگر شما این قوانین را رعایت نکنید مدت‌ زمان سوار شدن شما ممکن است طولانی‌تر شود پس برای سریع‌‌تر طی شدن این زمان باید به قوانینی که در ادامه به آن می‌‌پردازیم آگاه باشید و طبق آن عمل کنید.

گیت فرودگاه

همان‌طور  که می‌دانید چندین نکته وجود دارد که باید در هنگام خرید گیت فرودگاه به آن دقت شود. در گیت‌های بازرسی فرودگاه اشیاء تیز و برنده ممنوع است و ممکن است که هر گونه جسمی که حالت تیزی داشته باشند به ‌عنوان یک سلاح سرد باشد و بازرس‌هایی که در گیت‌های فرودگاه مشغول بازرسی چمدان‌های شما هستند هر گونه وسیله تیزی را که از شما خواهند گرفت. پس برای جابه‌جایی این‌‌گونه وسیله‌ها بهتر است که از شرکت پوست یا دیگر شرکت‌های ارسالی استفاده کنید.

یکی دیگر از وسایلی که حمل ‌و نقل آن توسط سفرهای هوایی غیر قانونی است و وسایلی الکترونیکی بزرگ مثل انواع تبلت، لپ تاپ و تلفنهای هوشمند و غیره می‌باشد.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*