مانیتور C49HG90 سامسونگ

مانیتور C49HG90 سامسونگ ؛ لذت بازی کردن با عریض‌ترین مانیتور جهان

مانیتور C49HG90 سامسونگ در اندازه 49 اینچ و با انحنای 1800 میلی‌متری پنل، عریض‌ترین مانیتور جهان است که لذت بازی کردن را به گیمرها هدیه می‌دهد. در ادامه با ویژگی‌های این مانیتور فوق‌العاده آشنا خواهید شد.

دنیای بازی‌های امروز پر است از هیجان و لذت که با پیشرفت کیفیت گرافیک تصاویر، هر روز بیشتر هم می‌شود. دنیای نمایشگرها مدتی بود که از سرعت پیشرفت هیجان بازی‌ها عقب مانده بود اما حالا سامسونگ غولی را معرفی کرد که با قدمی بزرگ این فاصله را پر کرده است. فاصله این نمایشگر غول‌پیکر با نمونه‌های دیگر موجود در بازار آنقدر زیاد است که حتی با نگاهی ساده به ظاهر آن هم می‌توانید حس کنید چه لذتی از دیدن صحنه‌های بازی در همه 49 اینچ صفحه آن خواهید برد.

اهالی بازی بهتر از هر کسی می‌دانند که یکی از مهم‌ترین عوامل لذت بردن از هر بازی جدیدی، کیفیت و اندازه تصویر پیش روی ما است. با توجه به کیفیت و گرافیک بسیار پیشرفته و پیچیده بازی‌های امروزی مسلما دیدن همه جزییات صحنه بازی نیازمند نمایشگری است که نه تنها بهترین کیفیت تصویر ممکن را در اختیارتان قرار دهد بلکه به اندازه کافی هم بزرگ باشد تا شما را به معنای واقعی کلمه وارد دنیای بازی کند.

عریض‌ترین مانیتور جهان با صفحه خمیده و اندازه 49 اینچ یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای همه گیمرها خواهد بود. انحنای 1800 میلی‌متری پنل و صفحه نمایش فوق‌ عریض و بزرگ مانیتور C49HG90 سامسونگ دنیایی جدید از تجربه بازی‌های دیجیتالی را به روی گیمرها باز می‌کند. دنیایی که در آن امکان تمرکز و هیجان بیشتر در بازی‌ها فراهم شده است.

مانیتور C49HG90 سامسونگشاید بارها برایتان پیش‌ آمده باشد که احساس می‌کنید دشمنان‌تان در بازی ناگهان و از ناکجاآباد پیدایشان می‌شود بدون اینکه بتوانید آمدن‌شان را از بخش‌های تاریک تصویر تشخیص دهید و خب این یعنی باختن در حساس‌ترین صحنه‌های بازی که شاید چند ساعت برایش وقت گذاشته‌اید.

اما خبر خوب اینکه مدل 49 اینچی سامسونگ با استفاده از پنل کوانتوم دات، پشتیبانی از استاندارد HDR، نمایش بیش از یک میلیارد رنگ، رزولوشن 1080 در 3840، پوشش 125 درصدی طیف رنگی sRGB و … تصاویر را به همان شکل موردنظر سازندگان بازی نمایش می‌دهد.

هیجان بازی با مانیتور C49HG90 سامسونگ

در بازی‌های امروزی که اکشن تصاویر و حرکت‌ها فوق‌العاده سریع شده یکی از مهم‌ترین مسایل برای لذت‌ بردن از بازی‌، تمرکز صد درصدی بر روی اتفاقات هیجان‌انگیز پیش چشمان‌مان است. این نکته در مانیتور جدید سامسونگ تحقق پیدا کرده است. صفحه نمایش این مانیتور با انحنایی طراحی شده که تطابق‌پذیری زیادی با شعاع چشم انسان دارد. انحنای 1800 میلی‌متری در مانیتور C49HG90 سامسونگ با سطح فوق عریض نمایشگر همراه شده تا گیمرها را در هیجان بازی‌ غرق کند.

مانیتور C49HG90 سامسونگ

بزرگترین مانیتور فعلی جهان با نسبت تصویر 32:9 تمام حواشی و نقاط پیدا و پنهان بازی را در تیررس چشم کاربر قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های تحسین شده مانیتور C49HG90 سامسونگ ، بهینه‌سازی تصاویر بر اساس ژانرها و سبک‌های مختلف بازی‌ است. در این مانیتور کالیبراسیون دقیقی صورت گرفته تا با تغییر مواردی مثل سطح گاما، میزان روشنایی، نسبت کنتراست، وضوح و مقدار رنگ، بهترین و عالی‌ترین تصویر در هر سبک بازی به چشم گیمر منتقل شود.

در اوج هیجان و سرعت بازی گیمرها احساس می‌کنند دکمه‌های مربوطه را در زمان مناسب فشرده‌اند اما شخصیت‌ داخل بازی دیر عکس‌العمل نشان داده و به همین دلیل باخته‌اند. این حس توهم نیست بلکه این اتفاق به کند بودن زمان واکنش‌پذیری نمایشگر شما برمی‌گردد. اما مانیتور QLED سامسونگ به کمک نرخ به‌روزرسانی  144 هرتزی و زمان واکنش پذیری یک میلی‌ثانیه، تمام تصاویر را کاملا سریع، روان و بدون نقص اجرا می‌کند.

مانیتور C49HG90 سامسونگ

انجام بازی در اتاق‌های تاریک ممکن است برای چشم‌ها خسته‌کننده باشد به همین دلیل حالت eye-saver در مانیتورهای C49HG90 قرار داده شده تا با فعال کردن آن از انتشار نور آبی جلوگیری شود و چشم‌ها راحتی بیشتری داشته باشند. علاوه بر این با فعال کردن حالت Flicker Free نور پس زمینه کاهش یافته و خستگی چشم‌ها کمتر می‌شود.

در مجموع می‌توان گفت استفاده از مانیتوری با این اندازه و ابعاد جدید تصویر، دنیایی جدید را به روی اهالی بازی‌های دیجیتالی باز می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خدای جنگ جدید رو با این بازی کنی بیشتر حال میده تا همین سارز اما تخت

  2. اخه که چه دنیاییه اینحجور بازی کردن

  3. نمیدونم چرا بنظر اینجور تصویر به دلم نمیشینه