ارتقا دوربین گلکسی S25

گوشی گلکسی S25 سامسونگ به سنسور دوربین جدیدی مجهز می‌شود

بر اساس گزارش‌ها، سنسور دوربین گوشی گلکسی S25 پس از چند سال تغییر خواهد کرد. سامسونگ می‌خواهد سیستم دوربین گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس را ارتقا دهد.

سامسونگ سنسور دوربین گوشی‌های پرچمدارش را همراه با سری گلکسی S22 از ۱۲ مگاپیکسل به ۵۰ مگاپیکسل ارتقا داد. گوشی‌های گلکسی S23 و S24 هم از دوربین اصلی مشابهی با مدل S22 استفاده می‌کردند. اما ظاهرا سال آینده مدل معمولی و پلاس گلکسی S25 سامسونگ به سنسور دوربین جدیدی مجهز می‌شوند.

احتمال تجهیز گلکسی S25 و +S25 به سنسور دوربین سونی

گزارش جدیدی از سوی یکی از یک افشاگران قابل اعتماد حوزه تکنولوژی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ سنسور ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN3 به‌کار رفته روی سه نسل گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S را کنار خواهد گذاشت. بلکه دو گوشی گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس به سنسور دوربین جدیدی از برند شرکت سونی مجهز می‌شوند.

هنو اندازه سنسور و نام دقیق آن مشخص نیست. احتمال دارد سامسونگ تصمیم به استفاده از سنسور دوربین بزرگ‌تری روی گوشی‌هایش گرفته باشد، اما تا زمانی که اطلاعات معتبرتر و دقیق‌تری به‌دست نیاید، نمی‌توان با قاطعیت در این مورد صحبت کرد. فراموش نکنید که بیش از یک سال دیگر تا رونمایی احتمالی از این گوشی‌ها باقی مانده است.

ارتقا دوربین گلکسی S25 نسبت به S23 و S24

انتظار می‌رود سامسونگ تغییرات بزرگی را در گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس ۲۵ خودش ایجاد کند. غول کره‌ای همراه شانزدهمین نسل گوشی‌های سری Galaxy S خودش چیپست جدیدی را ارائه خواهد کرد که برای این خانواده طراحی شده‌اند. این برخلاف سایر مدل‌های سری اگزینوس سامسونگ است که تراشه‌های عمومی‌تری هستند و گوشی‌ساز کره‌ای اجازه می‌دهد دیگر کمپانی‌ها هم از آن‌ها استفاده کنند. ظاهرا این چیپست با نام داخلی “Dream Chip” شناخته می‌شود و به یک پردازشگر گرافیکی بسیار توانمند مبتنی بر معماری RDNA3 شرکت AMD مجهز هستند.

سامسونگ روی سنسور دوربین ۱ اینچی از سری ISOCELL کار می‌کند؟

در مورد قدرتمندترین عضو این خانواده یعنی گوشی گلکسی S25 اولترا هم شنیده می‌شود که سامسونگ سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی فعلی خودش را کنار خواهد گذاشت. در عوض سنسور جدیدی را برای پرچمدار توانمند خودش توسعه می‌دهد. آنطور که شنیده‌ایم این شرکت مشغول توسعه سنسور دوربین ۱ اینچی ISOCELL با اندازه پیکسل‌های ۰.۸ میکرومتری، فوکوس خودکار دوال پیکسل و زوم کراپ درون سنسوری است. اما هنوز جزئیات بیشتری از این سنسور در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*