عکاسی در شب با گلکسی نوت 9

سامسونگ: عکاسی در شب با گلکسی نوت 9 بهتر از میت 20 است

سامسونگ ادعای هواوی را نقض کرده و می‌گوید عکاسی در شب با گلکسی نوت 9 به مراتب بهتر از هواوی میت 20 است. گوشی های Galaxy Note 9 و Huawei Mate 20 به ترتیب از دوربین دوگانه و دوربین سه گانه برخوردارند.

هواوی در رویداد معرفی گوشی های سری میت 20 خود نام بسیاری از گوشی‌ها را،‌ هنگام مقایسه دوربین پرچمداران جدیدش با محصولاتی نظیر آیفون ایکس اس مکس اپل و گلکسی نوت 9 سامسونگ، به زبان آورد. در همین راستا کمپانی سامسونگ سندی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد بر خلاف ادعای هواوی، عکاسی در شب با گلکسی نوت 9 به مراتب بهتر از هواوی میت 20 است.

این سند «عکاسی زیبای واقعی در شب» نام دارد و تصویری از عکاسی در شب با گلکسی نوت 9 را به نمایش می‌گذارد و در توضیح آن عبارت «از یک نور تاریخ زیبای واقعی» نوشته شده است. بدیهی است که این سند در پاسخ مستقیمی به ادعای هواوی منتشر شده است.

عکاسی در شب با گلکسی نوت 9

عکاسی در شب با گلکسی نوت 9

با این حال Yu Chengdong، مدیر اجرایی بخش تجارت مصرفی در یک مقایسه نشان داده است که عکاسی در شب با میت 20 پرو به مراتب بهتر از آیفون ایکس مکس و نوت 9 بوده و می‌تواند تصاویری شفاف و روشن را ارائه کند. برخی از افراد بر این باورند که ادعای هواوی ناعادلانه است، زیرا میت 20 پرو از زمان اکسپوژر بسیار طولانی و حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. در این دو شاخص، گوشی های آیفون مکس 10 اس و گلکسی نوت 9 کمی بدتر ظاهر می‌شوند.

بر اساس همین ادعا سامسونگ مستقیما هواوی را به کنتراست غیرمنصفانه متهم نکرده است، اما تاکید کرده که عکاسی در شب با گلکسی نوت 9 به مراتب طبیعی‌تر از آنچیزی است که هواوی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بر اساس داده‌های ارائه شده، هواوی میت 20 پرو به سه دوربین پشتی با اندازه سنسور اصلی 1/1.7 اینچ تجهیز شده است، در حالی که این اندازه پیکسل در آیفون 10 اس مکس و نوت 9 سامسونگ تنها 1/2.55 اینچ است. همچنین حساسیت ایزو به دست آمده 102.400 است و می‌تواند در شب با شفافیت زیر 0.5 لومن عکاسی کند، در حالی که این مقدار در گوشی‌های اپل و سامسونگ 64.600 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

14 دیدگاه

  1. حتی توی عکس منتشر شده هم تصویر یک شمع که از پشت لیوان نور دهی میکند کاملا مشخص است، این در حالیه که با دوربین سری پی ۲۰ و میت ۲۰ در تاریکی کامل بدون منبع مستقل و مستقیم نوری میتوانید عکسبرداری کنید.
    اینها اصلا قابل مقایسه نیستند و واکنش سامسونگ به تعبیری بچه گانه و نپخته بوده.
    از سامسونگی که ناچ رو قبول نکرد همچین انتظاری نداشتم.

  2. جنس بنجل چینی ادعا زیاد داره،فقط سامسونگ و بس

  3. اخه گوشی هواوی هم گوشی است که آدم بخاد بخاطرش وقت بزاره خیلی گوشیای مزخرف است هواوی

  4. جفتشون بدرد نمیخورن

  5. عکسای شب نوت نه خیلی خوبه
    ولی ازحق نگذریم میت بیست یه چیز دیگه س

  6. خندم گرفت اخه سامسونک و اپل بچطور میتونن با مشخصات کمتر و حساسیت نوری کمتر بهتر عمل کنن تازه نوت و ایفون هنوز نتونستن پی بیست پرو رو شکست بدن چ برسه به میت بیست پرو با این دوربینی م داره عمرا دیوایسی بتونه با عکس هاش رقابت کنه

  7. سامسسونگ هم در جواب شیطنت های هواوی اینو گفته

  8. اون مقایسه ای که ما دیدیم خلاف اینو میگفت