فالوورهای جعلی اینستاگرام

اینستاگرام لایک‌ها و فالوورهای جعلی را حذف می‌کند!

اینستاگرام می‌خواهد لایک‌ها و فالوورهای جعلی را از کار انداخته و حذف کند. مدیران شبکه اجتماعی Instagram هدف از این کار را ارائه تجربه واقعی اشتراک گذاری به کاربران عنوان کرده‌اند.

اینستاگرام طی سالیان اخیر به شبکه اجتماعی بسیار محبوبی تبدیل شده است و همین باعث شده تا بسیاری به استفاده از لایک‌ها فالوورهای جعلی در آن روی آورند. اما حالا مدیران این شبکه اجتماعی می‌خواهند تمام فالوورهای جعلی را از کار انداخته و تمام لایک‌ها و نظراتی که توسط اپلیکیشن‌های شخص ثالث ایجاد شده‌اند را نیز از زیر پست استفاده کنندگان حذف کنند.

اینستاگرام در یک پست وبلاگی عنوان کرده که امیدوار است، کاربرانش بتوانند تجربیات و فعل و انفعالات واقعی را تجربه کنند. این شرکت همچنین به دنبال آن است که جلوی فعالیت‌های ناعادلانه نظیر اپلیکیشن های افزایش فالوور و لایک که بخشی از این تجربه نیستند را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

افزایش فالوور اینستاگرام با چند ترفند ساده

اینستاگرام از الگوریتم‌های جدیدی استفاده می‌کند که می‌تواند این دسته از فالوورهای جعلی را شناسایی کرده و تمامی فعالیت‌های آن‌ها شامل لایک، فالو و نیز کامنت را که از طریق اپلیکیشن‌های شخص ثالث انجام می‌گیرد، حذف کند. اینستاگرام از حساب‌های کاربری که از سرویس‌های شخص ثالث (معروف به فالوورگیر) استفاده می‌کنند درخواست کرده تا رمزعبور حساب کاربری خودشان را تغییر دهد.

اپلیکیشن‌های دریافت فالوورهای جعلی می‌توانند اطلاعات شما را بدزدند!

کسب اطلاعات کاربری افراد مختلف توسط این اپلیکیشن‌های شخص ثالث افزایش فالوور می‌تواند ریسک‌پذیر باشد و حتی باعث لو رفتن آن‌ها شود. حتی اگر پیشتر از این سرویس‌ها استفاده کرده‌اید و حالا دیگر با آن‌ها سر و کار ندارید هم، بهتر است که شما همین حال رمز عبور اینستاگرام خود را تغییر دهید. اینستاگرام در یک بیانیه اینچنین گفته است:

از روزهای ابتدایی اینستاگرام، ما فالوورهای جعلی را به صورت خودکار شناسایی و حذف می‌کردیم تا از جامعه‌ی مجازی خود محافظت کنیم. به‌روزرسانی امروز، تنها گام دیگری برای پرجنب و جوش نگه‌داشتن جامعه‌ی اینستاگرام است؛ جایی که مردم در راه حل‌های معتبری به آن متصل شده و اشتراک گذاری می‌کنند.

اینستاگرام می‌گوید این معیار در حال انجام است، این بدان معناست که به طور مستمر، حساب‌هایی که از ابزار مصنوعی برای افزایش فالوور استفاده می‌کنند، مشخص خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. ایول بهترین کاری که میتونستن انجام بدن خیلی از شاخا خواهند شکست البته ضربه ای برای مزدوران ساندیسی هم خواد بود

  2. آخ آخ من خیلی هارو میشناسم چ پول هایی رو سر این داستان دادن که مثلاً شاخ بشن.
    البته من ی سری سایت هایی رو هم دیدم که شما میری اکانت های واقعی رو لایک میکنی بهت امتیاز میده بعد با همون امتیاز میتونی فالور واقعی بگیری ینی ی سریا هم عین شما میان عکس های شمارو لایک میزنن و اونا خب همه اکانت واقعی هستن البته از این سرویس ها نمیشه اون حد انتظار خاصی بره نهایتاً بشه 10 هزار تا فالور جمع کنی ولی خیلی از پیجا میری میبینی طرف 200 هزار نفر فالور داره بعد پستاش هر کدوم نهایتا 100 تا دونه لایک میخوره خب معلومه دیگه فیکن خخخخخخخخخخخخ

  3. چه فرقی میکنه..کسایی ک باید لایک کنن میکنن دیگ بقیش مهم نی

  4. آخ والا بهترین کاری بود که میتونست بکنه….

  5. خوش بحال خودمون از این تشویش خاطرا دوریم

  6. خخخخخخ چه رعب و وحشتی شاخا رو فرا بگیره😂