آرد سوخاری

از آرد سوخاری رنگی در تهیه چه غذاهایی استفاده می‌شود؟

آردهای سوخاری از نان‌های حجیم شده تهیه می‌شوند، این نان‌ها را به صورتی حرارت می‌دهند که رطوبت آنها به صورت کامل گرفته شود و خشک شود.

در اصل می‌توان گفت که آرد سوخاری و نان سوخاری دو محصول از یک خانواده هستند. به صورت مجدد این نان‌های حجیم را حرارت می‌دهند تا خشک شود و به صورت برشته و قهوه‌ای رنگ در بیاید. به این فرآیند که این نان‌ها را به صورت آرد در می‌آوریم، آرد سوخاری میگویند.

آرد سوخاری معمولا در بسته بندی‌های کوچک در بازار عرضه می‌شود، که این موضوع برای بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان امری چالش برانگیز است. خرید این محصولات در آراد برندینگ به صورت عمده باعث شده تا استفاده بی رویه از کارتن یا سلفون صنعتی به طور چشمگیری کاهش یابد، که همین امر سبب کاهش قیمت نهایی این محصول می‌شود.

آرد سوخاری

آرد سوخاری ساده، مناسب برای تهیه کتلت بوده و نمونه ی معطر آن، برای طبخ میگو صورتی و ماهی استفاده می‌شود و نیاز به سایر مواد افزودنی را برطرف می‌کند. یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع آرد سوخاری ویژه مغازه‌داران و سایر مشتری‌ها، سایت این مجموعه می‌باشد، که با هدف جلب رضایت خریداران مشغول به فعالیت بوده است.

در فرآیند تولید آرد سوخاری توسط کارخانجات، از پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات روز دنیا استفاده شده است و همین امر باعث تولید یک محصول درجه یک و مشتری‌پسند می‌شود. این آرد سوخاری بدون مواد افزودنی غیر مجاز و مواد نگه‌دارنده تولید شده است، کاملا بهداشتی می‌باشد، که باعث حفظ سلامتی افراد می‌شود و همچنین به محیط زیست آسیب نمی‌رساند.

آرد سوخاری رنگی

استفاده از آرد سوخاری رنگی می‌تواند محاسن اقتصادی و تکنولوژی خاصی به همراه داشته باشد؛ به گونه‌ای که به میزان وزن کمتری از این آرد سوخاری برای پوشش‌دهی کامل ناگت نیاز است. همچنین محصولاتی که با آرد سوخاری رنگی پوشش داده شده رطوبت بیشتر و افت و جذب روغن کمتری دارند. برای درست کردن آرد سوخاری رنگی یا همان پودر سوخاری می‌توانید از نان‌‌های حجیم درست کنید.

آرد سوخاری

آرد سوخاری رنگی را می‌توانید در برابر گرما قرار دهید، آنها به صورت خشک درآمده و آن را به صورت پودر در بیاورید و با این کار نم و رطوبت از بین رفته و می‌توانید پودر کنید با انجام این کار آرد سوخاری به دست آمده را می‌توانید استفاده کنید. البته این امکان وجود ندارد که شما از آرد برای سرخ کردن استفاده کنید چون در ابتدا آرد را به صورت نان درآورده و بعد آن را خشک و آسیاب کرده تا بتوانید استفاده کنید.

این محصول در بسته بندی‌های بهداشتی تهیه شده است تا از ورود میکروب و هوا داخل محصول جلوگیری می‌کند. قبل از خرید به طعم آرد سوخاری توجه کنید چون در طعم‌های مختلفی وجود دارد که در درست کردن غذا و طبق مزاج شما باشد و همچنین برای درست کردن کباب لقمه و فلافل هم به کار می‌رود.

قیمت پودر سوخاری پانکو یک کیلویی

همانطور که گفتیم قیمت پودر سوخاری پانکو یک کیلویی با پانکو 4 کیلویی  یا غیره با توجه به وزن و کیفیت آنها با هم متفاوت است.باید دانست برای غذای مورد نظر چه پودری نیاز دارید تا قیمت آن را هم بهتر بدانید. برای مثال پودر سوخاری درشت برای سوخاری کردن فیله‌های مرغ و ماهی گزینه بسیار مناسبی است.این مدل پودر سوخاری به غذا طعمی عالی و بافتی کاملا ترد می‌بخشد.

آرد سوخاری

منشا پودر سوخاری پانکو از ژاپن بوده است و کشورهای آسیایی در انواع غذاهای خود از آن استفاده می‌کنند. در ایران نیز از آن زیاد استفاده می‌شود که انواع متفاوتی در وزن‌های متفاوت دارند. پودر سوخاری پانکو ژاپنی در ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد و در غذاهایی مثل مک اند چیز، مرغ، سیب زمینی سرخ شده و غیره زیاد استفاده می‌شود. پودر سوخاری پانکو روغن بسیار کمتری را جذب می‌کند زیرا نسبت به پودر سوخاری معمولی بافتی خشک‌تر و پوسته‌ای‌تر دارد. استفاده از این پودر، غذای شما را سبک و تردتر می‌کند.

پودر سوخاری از خرده نان‌های خشک شده به دست آید. گاهی اوقات برخی افراد پودر سوخاری و آرد سوخاری را با هم اشتباه می‌گیرند. درست است که پودر سوخاری و آرد سوخاری از یک خانواده هستند، ولی آرد سوخاری از ترکیب آرد سفید و ادویه درست می‌شود؛ ولی پودر سوخاری از انواع نان‌های خشک شده به دست می‌آید. پس لازم است که تفاوت بین این دو را بدانید تا کاربردهای هر کدام را نیز بدانید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*