مشخصات فنی شیائومی می مکس 3

گوشی شیائومی می مکس 3 به تراشه اسنپدراگون 710 مجهز خواهد بود

گوشی شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi MAX 3) موفق به کسب تاییدیه 3C شد. این فبلت غول پیکر به تراشه اسنپدراگون 710 تازه معرفی شده، رابط کاربری شیائومی MIUI 10 و دیگر مشخصات میان رده مجهز خواهد بود.

تجارت تبلت های اندرویدی شرایط خوبی را ندارد، پس این تعجب برانگیز نیست که شیائومی با زدن قید این بازار، از سال 2016 تا کنون اقدام به عرضه فبلت‌های سری شیائومی می مکس خود مجهز به یک نمایشگر غول پیکر 6.44 اینچی می‌کند. این دقیقا سیاستی است که بسیاری دیگر از کمپانی‌های تبلت ساز بازار نیز در پیش گرفته‌اند. به نقل از لی جون، مدیرعامل شیائومی، سومین نسل این محصولات با نام شیائومی می مکس 3 قرار است در ماه جولای (بین تیر و مرداد) معرفی شود.

در حالی که چندین هفته از صحبت‌های مدیرعامل شیائومی گذشته است، شاهد حضور یک گوشی این برند با شماره مدل M1807E8S در سایت رگولاتری 3C بودیم. از هر وجهی که می‌نگریم، این شماره مدل باید مربوط به گوشی شیائومی می مکس باشد. به نقل از لیست منتشر شده در این سایت، گوشی مذکور توسط شرکت IAC در نانجینگ به تولید رسیده و از 5VDC 3A، 9VDC 2A و 12VC 1.5A تا شارژ سریع 18 وات پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات فنی شیائومی می مکس 3

مشخصات فنی شیائومی می مکس 3

این دیوایس از یک سنسور اثر انگشت پشتی برخوردار است و دوربین پشتی آن به صورت عمودی در سمت چپ فبلت جای گرفته است. اعتقاد بر این است که Mi MAX 3 از تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام قدرت خواهد گرفت. این تراشه که به تازگی معرفی شده، مبتنی بر تکنولوژی پردازش 10 نانومتری به تولید رسده و شامل دو هسته بزرگ Cortex A75 با سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز و شش هسته‌ی کوچک Cortex-A55 با سرعت کلاک 1.7 گیگاهرتزی می‌شود. این گوشی همچنین به رابط کاربری شیائومی MIUI 10 تازه معرفی شده مبتنی بر اندروید 8.1.0 اوریو تجهیز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. یک ساله منتظرشم. پیر شدم به پای این گوشی.